פלקאו יחזור לאתלטיקו, מנדזוקיץ' יעבור למונאקו בתמורה?

יחזור הביתה?
יחזור הביתה? | צילום: Gettyimages

הקולצ'ונרוס מחפשים חיזוק התקפי ורוצים להשיב את החלוץ הקולומביאני

(גודל טקסט)

אפשר לומר שאתלטיקו מדריד פחות או יותר הצילה את הקריירה של פרננדו טורס וכעת נרקמת עלילה דומה כאשר באתלטיקו מדריד רוצים לקלוט חזרה את רדמאל פאלקאו, שהוליך אותם לזכייה בליגה האירופית והיה מלך השערים של המועדון. בתמורה הם מוכנים להעביר את מאריו מנדזוקיץ' למונאקו, הקבוצה ממנה מושאל פלקאו, עסקה שנראית משתלמת לשני הצדדים.

 

ה'פראנס פוטבול' מדווח כי נשיא מונאקו, דימיטאר ריבולובלוב, רוצה לחזק את התקפת הקבוצה ולכן מעוניין במנדזוקיץ', שעדיין צעיר ויכול לתת לקבוצה הרבה מחץ בהתקפה המתבססת על דימיטאר ברבטוב שמבוקש באנגליה (בורנמות' רוצה לרכוש אותו).

 

הנשיא מוכן לשלם 25 מיליון יורו, אבל הקרואטי חתום באתלטיקו עד 2018. הקולצ'נרוס יסכימו לוותר עליו אם מונאקו תעביר להם את פלקאו וייתכן שאתלטיקו תצטרך לשלם סכום כסף נוסף, כי מונאקו דרשה שנה שעבר על פלקאו 55 מיליון יורו, אבל כעת מחירו ירד.

 

פלקאו הוא הימור. היכולת שלו העונה במנצ'סטר יונייטד הייתה ירודה, אבל ייתכן מאוד שהכל פסיכולוגי. דייגו סימאונה כבר הוכיח שהוא מפיק מהשחקנים שלו 200 אחוז. הוא כבש 52 שערים ב-88 משחקים בהם שיחק בשנתיים שלו בקולצ'ונרוס.

 

בתוך כך הודיע קשר אתלטיקו מדריד קוקה, שמבוקש בצ'לסי, החליט להישאר בקבוצה. פלקאו הוצע לצ'לסי על ידי סוכנו ז'ורז' מנדש, אבל ספק אם זה ייצא לפועל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי