ראמזי מכחיש שמתנהל מו"מ עם ברצלונה

ראמזי. הוולשי לא חושב על מעבר לספרד
ראמזי. הוולשי לא חושב על מעבר לספרד | צילום: Gettyimages

קשר התותחנים אמר: "מרוכז רק בגמר הגביע". טוטנהאם רכשה את ווימר

(גודל טקסט)

קשרה הוולשי של ארסנל, ארון ראמזי, דחה את הספקולציות על הצעה שהגישה ברצלונה ואמר שהוא בוחר שלא להתעסק בפרסומים השונים.

 

כזכור, מספר דיווחים טענו כי ברסה מוכנה לשלם על קשר התותחנים כ-50 מיליון ליש"ט, למרות אמברגו ההעברות, אבל הקשר הוולשי טען שהוא מרוכז כולו בגמר הגביע נגד אסטון וילה מחר בוומבלי (19:15, ישיר בספורט1 וב-HD).

ראמזי אמר: "אני מרוכז כולי במשחק. הדיבורים על ברסה היו רק בעיתונים וזה בכלל לא נכנס לי לראש. הידיעות האלה אפילו לא משפיעות עלי". בחוזהו בארסנל נותרו עוד 4 שנים  

ביריבה העירונית, טוטנהאם, אין משחקים נוספים להתכונן אליהם וההכנות לעונה הבאה נפתחו רשמית. מגן קלן, קווין ווימר, הוא אחד הזרים הראשונים שהוחתם בפגרה הנוכחית בפרמיירליג. טוטנהאם הוטספר הודיעה רשמית על החתמתו מפ.צ. קלן לחמש שנים. מחיר ההעברה לא פורסם, אבל נאמד ב-4.3 מיליון ליש"ט.

ווימר האוסטרי בן ה-22 עבר ב-2012 מלאסק לינץ לקלן ושיחק בשורותיה 72 משחקים. לפי הסטטיסטיקה בבונדסליגה הוא היה השחקן שחסם הכי הרבה בעיטות העונה בליגה הגרמנית. 

הרכש הראשון של טוטנהאם לעונה הבאה (Gettyimages)

בטוטנהאם בירכו את בואו וכתבו שבעונה הראשונה בה קלן חזרה לליגה הראשונה, הוא היה השחקן הבולט. הוא נכלל בסגל נבחרת אוסטריה למשחק עם רוסיה במוקדמות היורו 2016. הוא ההחתמה הראשונה של מאוריסיו פוצ'טינו הקיץ. 

בתוך כך פורסם שליברפול הציעה 10 מיליון ליש"ט לרכוש את נתניאל קליין מגן סאות'המפטון, אבל ההצעה נדחה. הם צפויים להגיש הצעה גדולה יותר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי