דיווח: נשיא פרטיזן מאיים בתביעה על פיני זהבי

זיבקוביץ'. זהבי ופרטיזן במלחמה על שירותיו.
זיבקוביץ'. זהבי ופרטיזן במלחמה על שירותיו. | צילום: Gettyimages

הסרבים זועמים על סוכן השחקנים שרכש 75% מכרטיסו של ילד הפלא המקומי

(גודל טקסט)

איש העסקים וסוכן השחקנים הישראלי, פיני זהבי, מככב בימים האחרונים בכותרות העיתונים באירופה ובסרביה בפרט.

 

כלי התקשורת בסרביה מדווחים שפרצה מלחמה בין פרטיזן בלגרד לסוכן השחקנים הישראלי, ולדברי העיתונות בבלגרד כועסים על הישראלי שהצליח להחתים את ילד הפלא של הקבוצה, אנדראה זיבקוביץ', קשר בן 18 שכיכב במונדיאל עד גיל 20, על חוזה לפיו רק 25 אחוז מכרטיסו שיך למועדון והשאר ברשותם הסוכן הישראלי והסרבי פליאם ראמדני. 

 

 

נשיא פרטיזן בלגרד, מילוראד ווצ'ליץ', טען שיתבע את הסוכן הישראלי בבית המשפט, אבל בתקשורת הסרבית צוחקים מהנהלת פרטיזן וטוענים שזהבי ממש לא יתרגש מתביעה כזאת.

 

 

עוד לפי הדיווח, זהבי עשוי להביא את חלוץ אנדרלכט אלכסנדר מיטרוביץ' לליברפול. הוא סוכנו של השחקן שכיכב העונה בבלגיה וזכה בתואר מלך השערים עם 20 כיבושים. מיטרוביץ' הוזכר גם כמועמד לצ'לסי. כידוע, זהבי כבר הביא את לאזר מרקוביץ' בעונה שעברה מבנפיקה לליברפול. מרקוביץ' שיחק בפרטיזן תחת אברם גרנט וזהבי שידך לפרטיזן את גרנט כמאמן.

 

במקביל זהבי היה במרכז סיפור נוסף לאחר שרכש את קבוצת מוסקרון הבלגית תמורת 8.5 מיליון יורו בשם קבוצת אנשי עסקים מלטזית. בבלגיה מתלהבים מרכשת מוסקרון ונכתב בעיתון 'גאזט ואן אונטוורפן' שזהבי יוכל לטפח בקבוצה שחקנים צעירים שהוא החתים באירופה כתחנה לפני שהם עוברים בסכומים גדולים לקבוצות בכירות באירופה. "כל עוד זה יהיה לפי הכללים, זו רכישה מצוינת לכדורגל הבלגי והקשרים של זהבי חובקי העולם מצוינים לליגה הבלגית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי