זנטי: "נעשה הכל כדי שטורה יגיע"

| Gettyimages

סגן נשיא אינטר אישר שהקבוצה הולכת על קשר הסיטי בכל הכוח. גם ואן פרסי מועמד

(גודל טקסט)

מאת: נתנאל ציגלר      צילום: Gettyimages

 

האם אינטר בדרך להחתים שחקן מהטופ העולמי? על פי הדיווחים, "הנראזורי" הגישו למנצ'סטר סיטי הצעת ענק עבור יאיא טורה בסך 60 מיליון יורו. כידוע, שמו של הקשר נקשר לקבוצתו של רוברטו מנצ'יני מספר פעמים בחודשים האחרונים. כעת, עושה רושם שהמהלך תופס תאוצה והוא עשוי לצאת לפועל בקיץ הקרוב.

 

 

אינטר מציעה לקשר מחוף השנהב חוזה ארוך טווח לחמש שנים. בנוסף, במועדון מייעדים לטורה תפקיד משמעותי בהשבת המועדון לצמרת הכדורגל האיטלקי ולאחר מכן, לטופ של אירופה. מי שאישר את הדברים הוא סגן הנשיא ושחקן העבר של המועדון, חאבייר זנטי.

 

 

טורה יחגוג בקרוב יום הולדת 32, מה שעשוי לשכנע את "הסיטיזנס" למכור אותו בסכום המטורף שאינטר מציעה עבורו. סגן נשיא המועדון איטלקי אמר: "טורה הוא שחקן מהטופ העולמי. רוברטו מנצ'יני מכיר אותו טוב מאוד ואנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת שהוא יגיע למועדון".

 

שם נוסף שעשוי לנחות בסן סירו בקיץ הקרוב הוא רובין ואן פרסי, שלא מרוצה ממעמדו במנצ'סטר יונייטד. כידוע, היום פורסם שהשדים האדומים קיבלו החלטה למכור אותו לכל המרבה במחיר ולא מן הנמנע שגם הוא יילבש כחול-שחור בעונה הקרובה. בתוך כך, גם אלופת איטליה יובנטוס לוטשת עיניים לכיוונו של החלוץ ההולנדי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי