חלוץ פנאתינייקוס: "המתח במדינה עצום"

פטריץ'. יש טורים ענקיים ליד הבנקים
פטריץ'. יש טורים ענקיים ליד הבנקים | צילום: Gettyimages

מלאדן פטריץ', שחקן נבחרת קרואטיה, מספר על המצב ביוון: "אף אחד לא יודע כלום"

(גודל טקסט)

לא נעים לומר זאת, אבל הקבוצות בישראל יכולות לנצל עכשיו את העובדה שביוון יש משבר כלכלי ענק ולהביא שחקנים שיסכימו להמיר את הליגה היוונית בישראל. אם לא נגרר שוב לקיץ סוער כמו שנה שעברה ב"צוק איתן", לפחות הכל כאן גן עדן מבחינה כלכלית.

 

חלוץ נבחרת קרואטיה בעבר, מלאדן פטריץ', המשחק בפנאתינייקוס אומר שאישתו היווניה דספינה סובלת המון יחד בני ארצה ולדבריו "המתח במדינה עצום". המדיה מדווחת ללא הפסקה על ההתרחשויות הכלכליות אחרי שהבנקים נסגרו בגלל המשבר הכלכלי והחוב העצום של המדינה לשוק האירופי.

 

 

פטריץ' גילה שרוב התורים הם בבתי מרקחת ותחנות דלק והוא ניסה להוציא כסף מהכספומטים בבנקים רבים ולא הצליח. "יש טורים ענקיים ליד הבנקים ואף אחד לא יודע מה יהיה".

 

פטריץ'. "המשבר היכה בעניים" (gettyimages)

 

בסוף השבוע יתקיים מישאל העם ביוון האם להסכים לתוכנית של השוק האירופי המשותף שדורש ממשלת יוון קיצוצים רבים לפנסיונרים ועוד וראש הממשלה קרא להצביע נגד התוכנית. פטריץ' אמר: "לא יודע אם להיות בעד התוכנית או נגדה. הכי חשוב שאנשים יוכלו להצביע על עתידם. המשבר היכה בעניים".

 

השחקן גילה שנשיא פאנתינייקוס הגיע לחדר ההלבשה והרגיע את השחקנים שהקבוצה לא תפשוט רגל. "אני לא מצטער על כך שעברתי לשחק ביוון. המצב שלי יחסית טוב לכל שאר התושבים".

 

גם ההולנדי הדוויגס מאדורו, בלם פאוק, המשחק עם אייל גולסה בקבוצה רואיין בהולנד ואמר שהאווירה לא נעימה, הבנקים סגורים, אנשים מתגודדים ברחובות, אבל ציין שקבוצות הכדורגל ביוון ממשיכות לרכוש שחקנים ומקוות שהמשבר יסתיים. "המצב של הכדורגלנים כאן אחר מאלה של האנשים הרגילים ברחוב. דואגים לנו ואנחנו יותר עסוקים בהכנות לעונה החדשה מאשר לבעיות, אבל ברור שאנחנו לא אדישים", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי