אנחל די מאריה: "אנחנו רוצים להפוך לאגדות"

די מריה. רחוק ניצחון מהנפה
די מריה. רחוק ניצחון מהנפה | צילום: AFP

אחרי 22 שנות בצורת, ארגנטינה רוצה לזכות הערב בקופה אמריקה

(גודל טקסט)

אחרי בצורת בת 22 שנים, ארגנטינה מקווה מחר (שבת) לזכות שוב בקופה אמריקה. אך זה לא יהיה פשוט לאלביסלסטה, כאשר לפניה ניצבת צ'ילה המארחת, עם תמיכה גדולה ביציעים.

 

הארגנטינאים הרשימו מאוד בחצי הגמר כאשר הביסו 1:6 את פארגוואי. אנחל די מאריה, קשר מנצ'סטר יונייטד, כבש שניים מהשערים ומקווה שיוכל לחגוג גם מחר: "להגיע לגמר זה מאוד חשוב, לכן אנחנו צריכים להתעלות בהתאם למעמד. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה כדי להגיע ליעד שלנו".

 

 

די מאריה יודע היטב כי ניצחון וזכייה בתואר, יעניק לו ולחבריו לנבחרת מעמד שונה מאוד במדינתם: "לא היה קל להגיע לגמר, אבל עכשיו אנחנו רוצים להפוך לאגדות. בתקווה, נצליח לעשות את זה".

 

"זה יהיה חבל מאוד אם הדור הזה לא יזכה בשום דבר", הוסיף חאבייר פאסטורה. "נקווה שנצליח הפעם להניף את הגביע. מעבר לשמחה הגדולה שזה ייתן לי ולמשפחתי, אני בעיקר אהיה שמח עבור חבריי לנבחרת".

 

פאסטורה בעיקר יהיה שמח בשבילם (AFP)

 

קשרה של פ.ס.ז', שזוכה תחת טאטא מרטינו למקום קבוע בהרכב האלביסלסטה, מרגיש מוכן למעמד ולא מתרגש יתר על המידה: ""אני ישן כרגיל. אני תמיד ככה. למרות שמדובר בגמר, לשחק כדורגל זה מה שאני עושה כל חיי".

 

על רקע היכולת הגבוה שהוא מפגין בטורניר, פאסטורה נשאר צנוע: "אני משחק כדי להקל על מסי ודי מאריה. אני הכי אוהב לבשל שערים".

פאסטורה. "הכי אוהב לבשל" (AFP)

ואז הרחיב על שיתוף הפעולה עם הפרעוש: "מסי אוהב את כל סוגי המסירות, כי בין אם לראש או לרגל, הוא תמיד משתלט על הכדור. הוא מאוד אוהב מסירות קצרות, וכך לשחק על צירופים. הוא הכי אוהב שיש שחקנים קרובים אליו כך הוא יכול לקבל את הכדור בחזרה".

פאסטורה ומסי. "הוא תמיד משתלט על הכדור" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי