בלוג העברות: ליברפול הגישה הצעה על מתיאו קובאצ'יץ'

קובאצ'יץ'. סומן עי ליברפול לפני זמן רב
קובאצ'יץ'. סומן עי ליברפול לפני זמן רב | צילום: Gettyimages

באנפילד מנסים להנחית את הקרואטי של אינטר. פירלו עשוי לעבור ל-MLS

(גודל טקסט)

העונה של מרבית הקבוצות הסתיימה והמשמעות היא שחלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך.

הליגות מסתיימות, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

15:45

אנדראה פירלו עשוי לשחק בעונה הבאה בליגת ה-MLS. בספרד טוענים שפירלו הסכים להצעה של ניו יורק סיטי לשחק בשורותיה שנה הבאה, ואם כך יהיה הוא ישתף פעולה עם דויד וייה ופרנק למפארד. העיתון 'אס' טוען שהמשחק בברלין יהיה האחרון של פירלו במדי יובנטוס. השחקן עצמו הצהיר שישקול לעזוב אם יניף את הגביע. לפי ה'אס' ניו יורק השייכת לבעלים של מנצ'סטר סיטי, פנתה לפירלו אחרי שצ'אבי שאמור לשחק באל סעאד הקטארית לא הסכים לעבור בהשאלה לעונה אחת.

איקר קסיאס דחה את הצעת ולנסיה להצטרף הקיץ. כאמור, העטלפים מחפשים שוער שיחליף את דייגו אלבס הפצוע. רדיו 'קופה' מסר שהשוער אמר לולנסיה שאין לו שום כוונה לשחק בקבוצה אחרת ב'לה ליגה' חוץ ריאל מדריד. 

קסיאס. לא מוכן לשחק בספרד בקבוצה אחרת (Gettyimages)

 

גונסלו ברחסיו החליט לעזוב את סמפדוריה.

 

ג'רארד דאולפאו שהיה מושאל העונה לסביליה, עשוי לחזור לשחק באברטון בעונה הקרובה. כזכור, הוא הושאל ל'טופיס' לפני שנתיים.

15:28

ליברפול הציעה 21 מיליון יורו על קשרה הקרואטי של אינטר, מתיאו קובאצ'יץ'.

11:05

ריאל מדריד הודיעה רשמית על החתמתו של המאמן רפא בניטס ל-3 השנים הבאות.

11:02

רובין ואן פרסי מאיים לעזוב את מנצ'סטר יונייטד אחרי שאמר בראיון כי הוא רוצה לשחק כל שבוע ולא להיות שחקן ספסל. להולנדי נותרה שנה אחת בחוזה עם מנצ'סטר יונייטד, שלפי כל הסימנים תשמח אם יעזוב. "המועדון יצטרך לעשות שיעורי בית וגם אני אצטרך. לא כועס על לואי ואן חאל, הוא צריך לדאוג ל-25 שחקנים ואני יכול לדאוג לעצמי", אמר החלוץ. 

טוטנהאם רוצה להחתים את קשר מארסיי, ג'יאניילי אימבולה בן ה-22 ומוכנה לתת תמורתו את בנג'מין סטמבולי שהגיע לקבוצה בשנה שעברה ולא בלט. מחירו של אימבולה, שחקן נבחרת צרפת עד גיל 21, מוערך בכ-12 מיליון ליש"ט. 

 

קרלו אנצ'לוטי אמר סופית לא למילאן ולא יאמן את הקבוצה השנה. המועמדים לתפקיד הם סינישה מיכאלוביץ' שאימן את סמפדוריה, מאמן פיורנטינה וינצ'נזו מונטלה, רוברטו דונאדוני (פארמה) וכריסטיאן בארוקי מאמן הנוער של הקבוצה. פאולו סוזה הוזכר כמועמד לסמפדוריה ופיורנטינה אם אחד מהם יעזוב.

 

המאמן הפורטוגלי חוגג אליפות בבאזל (צילום: העמוד הרשמי של פאולו סוזה)

09:41

סביליה הודתה שיש למאמנה אונאי אמרי הצעה מנאפולי לשנה הבאה. נשיא סביליה, חוסה קסטרו, אמר שנפגש עם המאמן שהודה כי יש לו הצעות מקבוצות אחרות והוא נפגש עם נציגיהן לדון בהן. נראה שנאפולי היא הקבוצה הגדולה ביותר שרוצה בו. 

 

סטוק סיטי במו"מ עם יהבן קונופליאנקה כוכב דנייפרופטרובסק שהיה מבוקש בליברפול לפני שנתיים.

 

סלאבן ביליץ' עשוי להתמנות למנג'ר ווסטהאם יונייטד אחרי ששאר המועמדים שהקבוצה רוצה לא מעוניינים בה ובהם אונאי אמרי מסביליה ומרסלו ביילסה שצפוי להאריך חוזה במארסיי. גם פרנק דה בור, מאמן אייאקס אמסטרדם, לא מעונין בווסטהאם בגלל שמדובר במועדון קטן מדי עבורו. 

 

החלוץ האורוגוואי הוותיק וולטר פנדיאני בן ה-39, ששיחק בין השאר בלה קורוניה ואספניול, חתם בלוזאן בליגה השנייה בשווייץ. 

 

08:32

שוער אוליפיאקוס, רוברטו מרטינס, עשוי לחתום בולנסיה. הוא נפרד מאוהדי הקבוצה בפייסבוק. הוא מועמד להחליף את דייגו אלבס הברזילאי שנפצע ולא ברור מתי יחזור. גם שוער סוסיאדד חרונימו רולי הארגנטיני וקיקו קסילה מאספניול מועמדים. 

מיראלם פיאניץ' שישחק נגד ישראל במוקדמות היורו הצהיר שהיה רוצה לראות את חברו לנבחרת, אדין דז'קו מצטרף אליו לרומא והביע גם תקווה שיום אחד מהדי בנאטיה  יחזור לג'יאלורוסי לאחר שעזב לטובת באיירן מינכן.

חבייאר סביולה בן ה-34 עשוי להצטרף לריבר פלייט ולשחק לצידו של פבלו איימאר. לסביולה היו הצעות מה-MLS, אבל הוא מעדיף לשוב לארגנטינה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי