עקיצה ב-60 שניות: צפו ב-3:4 של ארה"ב על הולנד

האמריקאים חוגגים ניצחון יוקרתי
האמריקאים חוגגים ניצחון יוקרתי | צילום: AFP

האורנג' הוליכה 2:3 עד הדקה ה-89, אך וויליאמס ו-ווד הפכו. צמד להונטלאר

(גודל טקסט)

מה עובר על נבחרת הולנד? מאז שסיימה במקום השלישי במונדיאל האחרון בברזיל, נראה כי היא לא מפסיקה לאכזב. הערב (שישי) היא הפסידה במשחק ידידות לארה"ב 4:3 בבית.

 

אז נכון, זה אמנם היה רק משחק ידידות, ועדיין, האורנג' הוליכה באמסטרדם ארנה 2:3 עד הדקה ה-89, עד ששערים של וויליאמס ו-ווד רגעים לפני הסיום הפכו את התוצאה. הרביעייה הראשונה שהולנד סופגת בביתה מאז עשתה זאת מערב גרמניה ב-1966.

 

 

 

הפתיחה דווקא הייתה חיובית. קלאס יאן הונטלאר כבש פעמיים והגיע ל-41 כיבושים במדי הנבחרת, בעוד ממפיס דפאיי – הרכש החדש של מנצ'סטר יונייטד – הוסיף את השלישי וההולנדים הובילו בביטחה 1:3.

 

המשחק עצמו היה רב אירועים, כאשר האמריקאים שותפים מלאים לשטף ולמצבים הרבים שראינו משני הצדדים. אמנם המארחים שלטו יותר, אך ההזדמנויות הממשיות לכיבוש התחלקו כמעט באופן שווה. ואחרי שההולנדים החמיצו הזדמנויות לסגור את הסיפור, שחקניו של יורגן קלינסמן גנבו את הניצחון היוקרתי.

 

כאמור, הדאגות האמיתיות של חוס הידינק ושחקניו אינם בשל ההפסד במשחק הידידות, אלא לאור המומנטום השלילי בו נמצאת הנבחרת. מאז פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2016, ההולנדים צברו רק 7 נקודות בחמישה משחקים והפסידו לצ'כיה ואיסלנד בחוץ.

 

הולנד תצא ביום שישי למשחק חוץ חשוב מול לטביה, אותה הביסה 0:6 במפגש הראשון במוקדמות, כשהיא יודעת שהיא חייבת להיות טובה יותר.

 

מהלך המשחק:

דקה 27

0:1 הולנד: דפאיי מכדרר באגף שמאל, מעביר לרגל ימין ושולח הגבהה טובה לרחבה ישר לראש של הונטלאר. החלוץ לא מתקשה ומחמישה מטרים נוגח בעוצמה לרשת את שערו ה-40 במדי האורנג'.


הונטלאר מגיע ל-40 שערים בנבחרת (AFP)

דקה 33

1:1: ג'ונסון העביר כדור רוחב מאגף ימין, יאנמאט ניסה להרחיק אך לא הגיע וזארדלס המשיך בנגיעה עם בעיטה חזקה לגוף של סיליסן ופנימה.

דקה 49

1:2 הולנד: בדומה לראשון, גם השני של האורנג' מגיע באמצעות הגבהה מהצד (הפעם ימין) שמוצאת את הראש של הונטלאר ששוב נוגח בעוצמה מקרוב.

דקה 53

1:3 הולנד: ויינאלדום משאיר להונטלאר שמקצה הרחבה בועט בעוצמה, הכדור פוגע בדפאיי, משנה כיוון ופוגע בקורה הרחוקה ולרשת.

דקה 71

3:2: האמריקאים מצמקים עם שער קבוצתי יפהפה. צירופי מסירות מוצאות את ידלין באגף שמעביר רוחב לברוקס שמקרוב דוחק פנימה מול השער החשוף.

דקה 89

3:3: האמריקאים ממשיכים להילחם. הפעם וויליאמס בועט מקצה הרחבה, הכדור פוגע בדה יונג ומטעה קצת את סיליסן.


וויליאמס רץ לחגוג עם קלינסמן (AFP)

דקה 90

3:4 ארה"ב: אחרי משקוף של ההולנדים, האמריקאים יוצאים למתפרצת. בראדלי מעביר למוריס שמהאגף מעביר רוחב ו-ווד ממשיך מתוך הרחבה ומשלים מהפך גדול.

 

הרכבים:

 

הולנד: סיליסן, יאנמאט (ואן דר ויל 46), ברומה, מרטינס-אינדי, ויינאלדום, בלינד, קלאסי (סניידר 78), פרומס (נארסינג 46), ואן פרסי (פרופר 57), הונטלאר (דה יונג 78), דפאיי

 

ארה"ב: גוזאן, ג'ונסון, צ'נדלר, ברוקס, אלבארדו (אורזקו 46), בראדלי, בקרמן (וויליאמס 63), שיאה (ידלין 56), מוראלס (דיסקרוד 57), ג'והאנסון (ווד 65), זארדס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי