באלוטלי מבוקש באיטליה, בנטקה לצ'לסי?

בנטקה. יחבור להזאר?
בנטקה. יחבור להזאר? | צילום: Gettyimages

ההעברות: ואן פרסי ללאציו. וגם: חבר חדש לדאבור ובנעטיה ליובה?

(גודל טקסט)

העונה של מרבית הקבוצות הסתיימה והמשמעות היא שחלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך.

 

הליגות מסתיימות, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

 

 

19:50

אתלטיקו מדריד הציעה 25 מיליון יורו לנאפולי עבור חוסה קאייחון ששיחק לפני שנתיים בריאל מדריד. העיתון האיטלקי 'אל מטינו' שפרסם את הידיעה מציין שלשחקן חוזה עד 2018 בנאפולי. 

 

אל ג'זירה מאיחוד האמירויות נפגשה עם הנהלת רומא כדי לרכוש את ג'רביניו ששיחק בעבר בארסנל. הקבוצה מציעה עבורו 13 מיליון יורו ומשכורת שנתית של 3-4 מיליון יורו. 

 

פאביו קואנטראו כתב בדף הפייסבוק שלו, כי לא יעזוב את ריאל מדריד לספורטינג ליסבון. "לא אגיע אליהם. בפורטוגל אשחק רק בבנפיקה". הדיבורים הגיעו אחרי שמאמן בנפיקה ז'ורז'ה ז'סוס ערק לאמן את ספורטינג ליסבון ועורר מהומה בפורטוגל. 

 


חוזר לאיטליה? באלוטלי (Gettyimages)

 

העונה שיחק קואנטראו רק 17 פעמים במדי ריאל מדריד ו-998 דקות ועשוי לעזוב את המועדון, אבל עדיין לא ברור להיכן.

 

ווסט ברומיץ' אלביון החתימה את קשר ריאל מדריד ב', כריסטיאן בנאבנטה בן ה-21 תמורת 4.25 מיליון ליש"ט.

 

 

 

 

מאריו באלוטלי עשוי לנחות בסמפדוריה ולשוב לסרייה א' אחרי עונה כושלת בליברפול. המאמן החדש וולטר זנגה מעוניין בחלוץ.

 

18:23

רובין ואן פרסי צייץ פוסט בו כתב שהגיע לרומא והלב שלו פועם בהתרגשות. הרמז ברור: הוא בדרך ללאציו. לאחר מכן, הסיר ההולנדי את הציוץ.

 


 

 

אדן הזאר מעונין לראות את כריסטיאן בנטקה בצ'לסי. הבלגי של אסטון וילה, לו סעיף שחרור של 32.5 מיליון ליש"ט מבוקש גם בליברפול. הזאר אמר שיהיה האיש הכי מאושר בעולם אם בנטקה יצטרף אליו. "יש לי יחסים מצוינים איתו ושום דבר לא יהיה נפלא יותר מאשר לשחק איתו".
 

 

 

ליברפול קרובה להחתים את שוער בולטון וונדררס אדם בוגדן ההונגרי.

 

הקשר השבדי, קים קלסטרום, הצטרף לקבוצתו הנוכחית של מואנס דאבור גראסהופרס. הוא חתם עד 2018. בשנה שעברה שיחק כמושאל בארסנל.

 

מאוריציו סארי מאמן אמפולי בשלוש השנים האחרונות מועמד לאמן את נאפולי במקום רפא בניטס. לפי 'סקאי איטליה' הוא ירוויח 1.5 מיליון יורו לעונה.

13:31

יובנטוס רוצה לרכוש את מהדי בנאטיה בלם באיירן מינכן לעונה הבאה ואת חלוץ סאסואלו דומניקו ברארדי. העיתונות האיטלקית מצאה לעצמה היום גם זמן לעסוק בתוכניות הרכש של "הגברת הזקנה" ומכיוון שקרלוס טבס בדרך לבוקה ג'וניורס סבורים שברארדי עשוי להגיע במקומו.

 

ההגנה של יובנטוס קצת זקנה ולכן בנאטיה מבוקש אחרי שהיה שחקן מצטיין שנה שעברה ברומא לפני שעבר לבאיירן.

 

בנאטיה. שדרוג להגנה? (gettyimages) 

12:27

על פי דיווח של העיתון 'ספורט' מגנה הימני של סביליה, אלכס וידאל הסכים לעבור לברצלונה וחתם על חוזה לחמש עונות במדי אלופת ספרד. כיוון שברצלונה לא יכולה להחתים שחקנים עד לינואר, השחקן ככל הנראה יושאל בחזרה לקבוצתו הנוכחית. בעקבות כך, דרכו של דני אלבס למנצ'סטר יונייטד סלולה. כזכור, אמש פורסם ברחבי העולם כי הברזילאי סיכם עם מנצ'סטר יונייטד את תנאיו והוא צפוי להצטרף לשדים האדומים כבר בתחילת חודש יולי.

10:23

העיתון 'איל מסג'רו האיטלקי טוען שרובין ואן פרסי בדרכו ללאציו. לדברי העיתון יכולה להיות עסקה בה ואן פרסי יעבור לרומא ובדרך ליונייטד יגיע פליפה אנדרסון שהיה תגלית העונה בלאציו.

 

 

מאמן סביליה, אוניי אמרי, שם קץ לשמועות והאריך את חוזהו בקבוצה. "אני שמח להמשיך את הפרויקט שלי כמאמן סביליה ולחגוג עם הקבוצה את החלום שלנו לשחק שנה הבאה בליגת האלופות". הוא האריך את חוזהו במועדון עד 2017.

09:14

מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה רשמית לליברפול לרכוש את ראחים סטרלינג. כך מפרסם היום ה'סאן' הלונדוני. סיטי הבהירה לליברפול שהיא רוצה את הכוכב, ליברפול תבקש 50 מיליון ליש"ט ולפי הידיעה סיטי תסכים.

 

באיתיחד רוצים את סטרלינג כיורש של ג'יימס מילנר שעבר חופשי לליברפול. באנפילד טוענים שלא יימכרו את סטרלינג לאף קבוצה ובוודאי שלא למנצ'סטר סיטי. בתוך כך ברנדן רוג'רס אומנם ממשיך בתפקידו כמנג'ר ליברפול, אבל איבד שניים מעוזריו קולין פאסקו וומייק מרש שיעזבו את התפקיד.

 

טום קלברלי שהיה מושאל העונה ממנצ'סטר יונייטד לאסטון וילה העונה סגר באברטון לפי ידיעה ב'דיילי מירור'. לפי העיתון הוא יחתום ביולי לחמש עונות אצל הטופיס.

 

קלברלי. ממשיך באברטון (gettyimages)

08:43

סילביו ברלוסקוני הודיע שלא יימכור לעולם את מילאן אחרי שאישר מכירת 48 אחוז לאיש העסקים התאילנדי מיסטר בי אתמול עבור 470 מיליון יורו. כעת השמות שנזרקים באוויר להגיע למילאן הם זלאטן איברהימוביץ', דני אלבס ואלכסנדר קולארוב. האוהדים של מילאן כבר חולמים על הרכש שהובטח בסך 150 מיליון יורו.

 

נשיא מילאן אמר שהמכירה תתבצע תוך שמונה שבועות, אבל הוא לא מתכוון להעביר את השליטה בקבוצה בלעדית לרוכש. "חשוב שנשאיר את השליטה שלנו במילאן. אמרתי לילדים שלי שני דברים שלא אמכור לעולם את הבית שלנו ולא את מילאן. המשפחה שלי תמיד תחזיק את מרבית המניות".

 

ברלוסקוני אישר שסינישה מיכאלוביץ' מאמן סמפדוריה יהיה המאמן הבא של מילאן. "הוא עשה רושם טוב בסמפדוריה. מקווה שיצליח אצלנו", אמר. 

 

מיכאלוביץ'. 150 מיליון יורו לרכש (gettyimages)

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי