צפו: מנצ'סטר יונייטד גברה על ברצלונה 1:3

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | צילום: Gettyimages

רוני (8), לינגארד (64) ויאנוזאי (90) כבשו ליונייטד, רפיניה (89) לברסה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד וברצלונה שממשיכות בהכנות לעונה הבאה נפגשו הלילה במסגרת הגביע האלופות, טורניר קדם עונה שנערך בארצות הברית. השדים האדומים גברו על הקטלונים 1:3 משערים של רוני, לינגארד ויאנוזאי. רפיניה הצליח רק לצמק זמנית.

 

ליאו מסי, ניימאר, קלאודיו בראבו וחבייר מסצ'ראנו עדיין לא הצטרפו לברצלונה לאחר שהשתתפו בקופה אמריקה. גם ארדה טוראן ואלש וידאל שנרכשו הקיץ עדיין לא רשאים לשחק במדי הקטלונים.

 

 

מנגד, יונייטד התחזקה בקיץ בבסטיאן שווינשטייגר, מורגן שניידרלין, מתיו דרמיאן וממפיס דפאי ועל פי לואיס ואן חאל הסגל עדיין לא הושלם וצפויות רכישות חדשות. אנחל די מריה לא נמצא עם הקבוצה וכנראהיעבור בסופו של דבר לפ.ס.ז'. דויד דה חאה שעתידו עדיין לא ברור פתח במשחק.

 

ברסה פתחה טוב את המשחק וכבר אחרי שלוש דקות סוארס הדביק כדור חופשי לקורה של דה חאה. התשובה של השדים האדומים לא איחרה לבוא ובדקה השמינית רוני נגח פנימה את השער הראשון. יונייטד נראתה טוב יותר במחצית הראשונה, אבל בסיומה ניצלה משוויון כשסוארס שוב מצא את הקורה אחרי בעיטה יפה מחוץ לרחבה.

 

בדקה ה-63 ואן חאל החליף את כל ההרכב וכעבור דקה השינויים הניבו פירות. ג'סי לינגארד הכפיל את התוצאה אחרי מהלך קבוצתי נהדר. בסיום ברצלונה הצליחה לצמק עם שער נפלא של רפיניה, אבל עברה דקה ויאנוזאי ניצל טעות של ברטרה וקבע את תוצאת המשחק 1:3.

מהלך המשחק:

 

דקה 3

כדור חופשי לברצלונה: סוארס ניגש לבעוט וסובב כדור מצוין לקורה השמאלית של דה חאה.

דקה 5

עוד מצב מצוין לקטלונים, סרגי' רוברטו מצא את עצמו לבד ברחבה של יונייטד, אך לא הצליח להכניע את דה חאה.

דקה 8

0:1 למנ' יונייטד: כדור קרן של אשלי יאנג מצא את ראשו של רוני שהשתחרר בעזרת דחיפה קלה מאדריאנו ונגח פנימה.

דקה 31

חם מאוד ברחבת ברצלונה: דרמיאן העביר רוחב מאגף ימין, רוני ניסה לבעוט ונחסם אחריו הגיע יאנג ונחסם גם הוא. בסופו של דבר הגנת ברסה הצליחה להרחיק את הכדור.

דקה 43

עוד הזדמנות מצוינת לסוארס: הפעם החלוץ האורוגוואי קיבל את הכדור עם גב לשער, הסתובב ושחרר בעיטה חזקה עם רגל שמאל, אבל שוב מצא את הקורה.

דקה 59

ראקיטיץ' בעט כדור חופשי מסוכן מ-25 מטרים, אך פספס במעט את המסגרת.

דקה 64

0:2 ליונייטד: המחליפים של ואן חאל לא חיכו הרבה בשביל להכפיל את התוצאה. וילסון מצא את בלאקט באגף שמאל שנכנס לרחבה והעביר רוחב ולינגארד לא התקשה להבקיע משמונה מטרים.

דקה 72

ברסה מוצאת את הקורה של יונייטד בפעם השלישת. הפעם אחרי הנגיחה של מוניר.

דקה 89

ברסה מצמקת ל-1:2: סרג'י רוברטו הגביה מימין ורפיניה עם בעיטה יפה מהאוויר מקו הרחבה צימק את התוצאה.

דקה 90

מנ' יונייטד עולה ל-1:3: כדור ארוך מצא את יאנוזאי ברחבת ברצלונה, ברטרה שהיה אמור להרחיק מעד והבלגי הצעיר לא התקשה להבקיע.

 

הרכבים:

 

מנ' יונייטד: דה חאה (ג'ונסטון '63), דרמיאן (מקנאיר '63), ג'ונס (סמאלינג '63), בלינד (אוונס '63), שואו (בלאקט '63), קאריק (ולנסיה '63), שניידרלין (פלאיני '63), מאטה (יאנוזאי '63), יאנג (לינגארד '63), דפאי (וילסון '63), רוני (פריירה '63).

 

ברצלונה: טר שטגן (ג'ורדי מאסיפ '46), פיקה (ברטרה '69), אדריאנו (ראקיטיץ' '46), ורמאלן (מתייה '60), אלבה, בוסקטס (חלילוביץ' '69), רפיניה, סרג'י רוברטו, אינייסטה (גומבאו '69), פדרו (סנדרו ראמירס '69), סוארס (מוניר '69).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי