דיווח: איקר קסיאס סיכם עם ריאל מדריד על עזיבתו

| צילום: Gettyimages

וגם: קווין דה ברויינה בדרך לסיטי ויובנטוס מנסה לרכוש את אוסקר

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק.

 

בלוג ההעברות של "ספורט1" ירכז עבורכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

 

 

18:12

פדרו אוביאנג (23), שחקן סמפדוריה ונבחרת ספרד הצעירה, חתם בווסטהאם לארבע השנים הבאות. סכום העסקה לא נחשף.

18:00

באירופה מדווחים שאיקר קסיאס הגיע להסכמה עם ריאל מדריד על תנאי עזיבתו. יש לו הצעות מרומא, פנרבחצ'ה, בשיקטאש ופיורנטינה. אם הדבר אכן יצא לפועל – דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד יהיה מחליפו בברנבאו.

17:02

מגן נוסף שנפרד מקבוצתו הוא גלן ג'ונסון, שלא ימשיך בליברפול בעונה הבאה

16:57

ארסנל שיחררה את אבו דיאבי, שרשם הופעת פרמיירליג אחת בשנתיים האחרונות אחרי שסבל מפציעות רבות וחוזרות

14:29

קווין דה ברוינה הודה שהוא במו"מ עם מנצ'סטר סיטי ואמר: "אני מודה שיש קשר בין הסוכנים שלי עם סיטי. אם הם רוצים אותי שידברו עם הקבוצה שלי". על השמועות שקבוצות אחרות רוצות אותו אמר: "לא אכפת לי מזה. העיתונים מדווחים מה שהם רוצים". 

 

דה ברוינה. מדבר עם הסיטי (gettyimages)

13:37

שוער סטוק סיטי, אסמיר בגוביץ', מועמד לעבור לרומא, כך מדווחים הבוקר באיטליה. לפי הידיעה ראשי המועדון מוכנים לשלם עליו 14 מיליון יורו. לדברי שוער נבחרת בוסניה-הרצוגובינה הוא מתכוון לחתום על חוזה חדש בסטוק ורק אז ייראה. 

12:43

לאציו ירדה מרובין ואן פרסי, אבל יובנטוס, רומא ואינטר עדיין מעוניינות בו.

 

הליגה השווייצרית מתחזקת. מיראלם סלוימני ששיחק בעבר באייאקס אמסטרדאם והעונה בבנפיקה, אבל שותף רק ב-4 משחקים, חתם ביאנג בויז ברן.

11:51

באיירן מינכן החזירה מהשאלה את הדני בן ה-19 פייר-אמיל הויביירג שהיה מושאל השנה לאאוגסבורג. הוא השחקן הצעיר ביותר ששיחק במדי הבוגרים של באיירן לפני שנתיים בגיל 17 ו-251 יום. מתיאס זאמר אמר על הקשר ההתקפי, כי הוא התבגר במדי אאוגסבורג ובאיירן מודה לה על כך. הוא שיחק בקבוצה 16 משחקים שנה שעברה.

10:24

העיתון מ'ארקה' יצא היום בשער בו הוא מכריז שדויד דה חאה קרוב לחתימה בריאל מדריד והמו"מ עם מנצ'סטר יונייטד מתקדם. לפי העיתון הבלנקוס ישלמו עליו 25 מיליון יורו.

 

העיתון 'גאזטה דלו ספורט' כתב שמחר תהיה פגישה מכרעת בין סוכנו של קרלוס טבס ויובנטוס והסיכוי גדול שהוא יעבור לאתלטיקו מדריד שרוצה בו. העיתון העריך את סיכויי טבס להישאר ביובה ב-50 אחוז.

09:57

יובנטוס רוצה את אוסקר מצ'לסי כיורשו של אנדראה פירלו

 

ריאל מדריד ירדה ממארקו וראטי קשר פ.ס.ז' אחרי שהתברר לה שהמשימה לרכוש אותו בלתי אפשרית. החשש בבלאנקוס הוא שאם הם ילחצו על רכישת וראטי, הבעלים של פ.ס.ז' יפתח במלחמה לרכוש את כריסטיאנו רונאלדו. בפ.ס.ז' פרסמו הודעה רשמית שוראטי לא למכירה.

 

09:21

מנצ'סטר יונייטד הצטרפה לרשימת הקבוצות הארוכה שרוצה את מאריו מנדזוקיץ' ובהם אתלטיקו מדריד. לפי העיתון 'אס' חלוצה הקרואטי של אתלטיקו מדריד הוא כעת החלוץ המוביל שמבוקש בקבוצה יחד עם קרלוס באקה מסביליה. אתלטיקו מדריד מוכנה למכור את מנדזוקיץ' אחרי שרכשה אותו ב-18.5 מיליון ליש"ט בקיץ שעבר מבאיירן מינכן וכבש 20 שערים ב-37 משחקים העונה. במהלך העונה היה לו ריב עם המאמן דייגו סימאונה, אבל הארגנטיני טען שלא היה ולא נברא.

 

הקולצ'ונרוס מצידם מחפשים שחקנים חדשים לקבוצה ובהם לוסיאנו וייטו מויאריאל.

 

וייטו. יגיע למדריד? (gettyimages)

08:37

ז'וזה מוריניו הצהיר שהוא רוצה לחזק את צ'לסי בשלושה שחקנים, אבל לא יהיה מוכן לוותר על אדן הזאר. "בשנים קודמות שמחתי למכור כמה שחקנים שלי ואפילו טובים, אבל הקיץ אני רוצה לשמור עליהם. המטרה הראשונה שלי לשמור על הזאר, נמניה מאטיץ', בראנהיסלב איבנוביץ', דייגו קוסטה וססק פברגאס". 

 

פורסם שריאל מדריד רוצה את הזאר ומציעה לצ'לסי תמורתו את איסקו וסכום כסף, אבל מוריניו לא יהיה מוכן בשום אופן למכור.

 

איסקו. יעבור לאנגליה? (gettyimages)

08:01

ווסטהאם יונייטד שהחתימה את סלאבן ביליץ' כמנג'ר רוצה את פדרו אוביאנג הקשר בן ה-23 מסמפדוריה שמחירו 4.4 מיליון ליש"ט. הפטישים גם הציעו 8 מיליון ליש"ט על לואיק רמי חלוץ צ'לסי.

 

ג'יימס מקארת'י עשוי לעזוב את אברטון לאחר שלא שיפרו את חוזהו.

 

קריסטל פאלאס עשויה להחתים את קשר פ.ס.ז' יוהאן קאביי ששיחק אצל אלן פארדיו מנג'ר הפאלאס בניוקאסל.

 

טוטנהאם מעוניינת בחלוץ שטוטגרט טימו ורנר בן ה-19. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי