מיכאילוביץ': "דרבי לא משחקים אלא מנצחים"

מיכאילוביץ'. מפגש ידידות
מיכאילוביץ'. מפגש ידידות | צילום: Gettyimages

מאמן מילאן מוכן למפגש מול אינטר ב'גביע האלופות' (14:55 ספורט1 ו-HD)

(גודל טקסט)

מילאן ואינטר הן מהקבוצות המסקרנות של הסרייה א' אחרי שעשו מסע רכש מאסיבי שעדיין לא הסתיים הקיץ. הן ייפגשו היום (14:55 בספורט1 ו-HD) באצטדיון הספורט המפואר של שנחאי מול 60 אלף צופים. גם אם לא ישחקו עדיין כל שחקני הרכש זה יהיה משחק מעניין כדי להרגיש את הדופק בשתי הקבוצות וכדי להרוויח כסף. מילאן תקבל עבור השתתפותה במשחק 3.5 מיליון יורו. לא רע ל-90 דקות. אינטר הפחות מפורסמת, לפחות לדעת הסינים, תקבל 3 מיליון יורו.

 

קרלוס באקה עבר מסיבליה למילאן ב-30 מיליון יורו, לואיס אדריאנו עלה 8 מיליון יורו ואנדראה ברטולצי מרומא עלה 20 מיליון יורו. באינטר אפשר יהיה להציץ בכוכב הצרפתי הבא ג'פרי קונדוגביה קשר הגנתי בן 22 הנחשב לתואם פול פוגבה שנרכש ממונאקו ב-30 מיליון יורו ואינטר השאילה לשנתיים את בלם אתלטיקו מדריד מיראנדה עליו שילמה 3 מיליון יורו עם אופציה לרכש של 9.5 מיליון יורו נוספים בקיץ 2017. ההגנה שלה שודרגה גם עם בלם נבחרת קולומביה ג'ייסון מורילו והמגן הימני של ברצלונה מרטין מונטויה שהגיע בהשאלה לשנתיים.

 

 

מאמנה החדש של מילאן, סינישה מיכאילוביץ', אמר: "אני שמח להגיע לסין ומודה לאוהדים על קבלת הפנים החמה. המטרה היא להחזיר את מילאן להיות כוח משמעותי באיטליה ובאירופה. יש מעט מאוד מועדונים עם היסטוריה והישגים כמו שלנו. יש לנו קבוצה טובה, בלי קשר למי שעשוי להגיע". על הבלם אלסיו רומניולי אותו רוצה מילאן אמר: "אם הוא יעזוב את רומא, הוא יהיה במילאן. באקה ולואיס אדריאנו (החלוץ הברזילאי שנרכש משחטאר דונייצק) החלו את האימונים מאוחר, אבל יהיו מוכנים לפתיחת הליגה. אני משוכנע שהם יעשו את ההבדל עבורנו". על המשחק אמר: "אני מצפה מכולם לתת הכל, כי דרבי לא משחקים אלא מנצחים".

 

ברלוסקוני. יקבל שיק שמן (gettyimages)

 

היום אמור להגיע איש העסקים התאילנדי הקרוי "מיסטר בי" למילאנו כדי לחתום רשמית על רכישת 48% ממניות מילאן תמורת 485 מילוין יורו. כזכור, מסע הרכש של סילביו ברלוסקוני התקיים בידיעה שיקבל מיליונים מהתאילנדי.

 

קרלו באקה הגיע לסין לאימונים עם מילאן, אבל לא יהיה בסגל וגם לא איגנציו אבטה, ג'רמי מנז וכריסטיאן זאפטה. לואיס אדריאנו צפוי לקבל דקות ראשונות. התקשורת האיטלקית טוענת שאינטר על סף הסכם עם מנצ'סטר סיטי לרכישת החלוץ סטבן יובטיץ' תמורת השאלה לעונה ב-3 מיליון יורו ובקיץ 2015 תצטרך לשלם עבורו 15 מיליון יורו. בינתיים העיסקה לא בוצעה.

 

על הספסל של הקבוצות זה יהיה עימות בין שני חברים. כך כותב ה'קוריירה דלו ספורט'. מיכאלוביץ' היה עוזרו של רוברטו מנצ'יני באינטר בקדנציה הראשונה שלו במועדון והיום הם יעמדו מעבר שני הקווים. 11 שנים מהקריירה שיחקו ואימנו ביחד.

 

מנצ'יני. התלמיד יעלה על רבו? (gettyimages)

 

הרכבים משוערים:

 

מילאן: דייגו לופס, קלבריה, מקסס, פאלטה, אנטונלי, מונטוליביו, דה יונג, בארטולצ'י, בואבנטורה, צ'רצי, ניאנג

 

אינטר: הנדנוביץ', מונטויה, ראנוקיה, חואן חסוס, ד'אמברוסיו, ברוזוביץ', קובאצ'יץ', קונדוגביה, הרננס, פאלסיו, איקרדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי