"אני מקווה שנאתכו יבקיע בפעם הבאה"

נאתכו. החטאה ראשונה מהנקודה הלבנה במדי צסקא
נאתכו. החטאה ראשונה מהנקודה הלבנה במדי צסקא | צילום: Gettyimages

מאמן צסק"א אחרי ה-2:2 מול ספרטה: "הוא ימשיך לבעוט את הפנדלים שלנו"

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה בסכנת הדחה ממוקדמות ליגת האלופות, אחרי 2:2 מאכזב נגד ספרטה פראג בבית. הקשר השלים ערב מאוד לא מוצלח של הישראלים נגד הצ'כיות כאשר החמיץ פנדל – ההחטאה הראשונה שלו מהנקודה הלבנה במדי סגנית אלופת רוסיה, אחרי שעד אז עמד על 9 מ-9 בכל המסגרות.

 

מאמן צסק"א, לאוניד סלוצקי, שמועמד לאמן את נבחרת רוסיה, אמר בסיום: "לא מימשנו את היתרון שלנו במשחק. כבשנו שער מוקדם, אבל החמצנו פנדל. הקבוצה לא ניצלה את ההזדמנויות שניקרו בדרכה". לשאלה האם הקשר השבדי, פונטוס ורנבלום, הפגין את משחקו הרע ביותר במדי צסק"א אמר המאמן: "אין טעם לדבר על יחידים. לא עליו ולא על נאתכו. היינו גרועים בכל חלקי המגרש ובכל התפקידים".

 

 

המאמן, שלא רצה להשיב האם יהיה מאמן רוסיה, ענה בתשובה לשאלה אחרת האם השוער הצ'כי הפגין יכולת מצוינת כשעצר את הבעיטה של נאתכו: "אי אפשר להשוות בין היכולת של השוער לזו של הבועט. אני מקווה שנאתכו ימשיך לבעוט את הפנדלים שלנו ובפעם הבאה יבקיע".

 

לשוער צסק"א, איגור אקינפייב, יש סטטיסטיקה שלילית מדהימה בליגת האלופות. הוא ספג במשחק ה-28 שלו ברציפות ורשם שיא שלילי בתולדות המפעל. בפעם האחרונה בה לא ספג, צסק"א ניצחה את ארסנל 0:1 בשנת 2006. חלוצה הצעיר בן ה-19 של צסק"א, קרלוס סטרנדברג, אמר: "התוצאה מכריחה אותנו לנצח בצ'כיה. חבל שלא הצלחנו לנצח, אבל עדיין אני חושב ששיחקנו טוב".

 

 

Go CSKA! good luck today #cskamoscow #adidas

A video posted by Talia Natcho (@talianatcho) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי