איקר קסיאס לא פוסל מעבר לרומא

קסיאס. יסכים להתפשר בעניין הכספי?
קסיאס. יסכים להתפשר בעניין הכספי? | צילום: Gettyimages

האיטלקים הציעו 3 מיליון יורו לעונה "בלבד". מוסטפי מתקרב לריאל מדריד

(גודל טקסט)

שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס, עשוי לשחק בשנה הבאה ברומא האיטלקית. סוכנו של השחקן, קרלו קוטרופיה, הצהיר שרומא היא קבוצה בה קסיאס היה נלהב לשחק ושהוא מאוד מעריך את האוהדים החמים שלה.

 

העיתון האיטלקי 'איל טמפו' פרסם אתמול (ראשון) שהקבוצה הביעה בו עניין ב-24 השעות האחרונות וכעת מסתמן שבפעם הראשונה השוער מתייחס בחיוב להצעה כלשהי, אחרי שכבר השיב בשלילה לוולנסיה ולכמה קבוצות אנגליות.

 

 

הסוכן התראיין לאתר LaRoma24.It וכאשר נשאל האם יש מו"מ השיב: "כל מה שאני יכול לומר הוא שרומא קבוצה גדולה, אחת הגדולות באירופה. אנחנו אוהבים את העיר ואת האוהדים החמים שלה". בינתיים שוהה השחקן עצמו בחופשה ביוון יחד עם שרה קרבונרו.

 

 

העיתון 'אס' מאשר הבוקר שיש מו"מ בין קסיאס לרומא האיטלקית, אבל הבעיה היא בגובה המשכורת. קסיאס מרוויח לפי חוזה שהולך ויורד. העונה 8 מיליון יורו, שנה הבאה 7.5 ובעוד שנתיים 7. ברומא לעומת זאת הציעו לו רק 3 מיליון יורו לעונה.

 

השוער עדיין רוצה לשחק בריאל מדריד שם יש לו חוזה לשנתיים נוספות, אבל אם דויד דה חאה יגיע, "הבלאנקוס" היו מעדיפים שהוא יעזוב ולא יקשה עליו את החיים. בינתיים הכל פתוח. גם מנצ'סטר יונייטד לא עושה חיים קלים לריאל ודורשת כרגע 46 מיליון יורו על דה חאה.

 

"קסיאס בדרך לרומא" ('אס')

 

רומא רוצה לסגור את עיסקת קסיאס עד ה-10 ביולי, אבל יש שלוש אבני נגף: קסיאס כבר בן 34, המשכורת הגבוהה שלו ורומא רוצה שוער אחד דומיננטי בעוד שבעונה שעברה היו לה ארבעה שוערים כאלה. 

 

בינתיים התראיין בלם ולנסיה, שקודראן מוסטפי, ונשאל לגבי ההתעניינות של ריאל מדריד בו ואמר: "כרגע אני בחופשה, אבל מי לא ישמח להצעה של ריאל מדריד?". קויטין מוסטפי, אביו של שחקן נבחרת גרמניה, אישר שיש מגעים בין הצדדים.

 

ולנסיה שילמה עליו בקיץ שעבר 8 מיליון יורו וסעיף השחרור שלו – 50 מיליון יורו – יקר מדי ל"בלאנקוס". בקבוצה מתעניינים בבלם נוסף בלי קשר לסוגיית סרחיו ראמוס. המועמדים הנוספים הם לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס, איימריק לאפורטה מאתלטיק בילבאו ולורן קוסלייני בלם ארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי