"הדרבי הישראלי": פלזן גברה על ליברץ 1:2

קולר. כובש השער השני
קולר. כובש השער השני | צילום: Gettyimages

יריבות מכבי ת"א וק"ש נפגשו במסגרת הסופרקאפ הצ'כי, בו ניצחה האלופה

(גודל טקסט)

"בדרבי הישראלי" שנערך אתמול בסופרקאפ הצ'כי ניצחה יריבתה של מכבי תל אביב (אם הצהובים יעברו את המלטזים) ויקטוריה פלזן את יריבת הפועל קרית שמונה סלובן ליברץ 1:2.

 

שבוע לפני פתיחת הליגה הבקיע תומאס הורבה (26) ודניאל קולר (32) לזכות האלופה בעוד שלליברץ הבקע לוקה ברטושק במחצית השנייה (52). פלזן זכתה בתואר בפעם החמישית, סלובן הפסידה פעם שנייה במפעל בגמר והוכיחה לקרת שמונה שיש ליריבה הישראלית סיבה לאופטימיות, בעוד שמכבי תל אביב תצטרך להיות בשיאה לעבור את פלזן. זה היה הפסד הבכור של הנרי טרפיסובסקי, מאמנה החדש של מחזיקת הגביע.

 

 

ליברץ פתחה טוב יותר בדושאן ארינה של פלזן והגיעה ליותר מצבים בתחילת המשחק, אבל החמיצה שוב ושוב מול השער. הרכש החדש של הקבוצה, יאן קופיץ', מצא את דויד לימברסקי, אבל שוער האורחים לוקאס הורסקו הדף. בדקה ה-26 יאן קובריק העלה כדור קרן והורבה נגח פנימה 0:1. שש דקות לאחר מכן קופיץ' השאיר את קולר לבד מול השער וזה נגח פנימה. בדקה ה-50 שוער האורחים הציל שער של קופיץ' שהצהובים יצטרכו כנראה להיזהר ממנו. ליברץ צמצמה בדקה ה-52 בניגוד למהלך המשחק משער של ברטושק.

 

מאמן פלזן, מירוסלב קובק אמר בסיום: "היה לנו חשוב לנצח ולהציג כדורגל טוב. התוצאה משקרת, לנו היו יותר הזדמנויות. יכולנו להבקיע גם שישה שערים. ידענו שלליברץ שחקנים מהירים שצריך לסגור אותם וזה מה שעשינו". המאמן המפסיד טרפיסובסקי: "מאוכזב מהמחצית הראשונה. קרה לנו בדיוק מה שחששתי ואמרתי לבחורים. לא שמרנו על משחק הגובה וספגנו בשתי נגיחות. המשחק הראה לנו מה אנחנו צריכים לשפר. פלזן ניצחה בצדק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי