מאמן פלזן: "הפסדנו כי לא ניצלנו הזדמנויות"

קובק והספסל הצ'כי בבלומפילד. בליגה הלך להם פחות טוב
קובק והספסל הצ'כי בבלומפילד. בליגה הלך להם פחות טוב | צילום: מני בן ארי

מירוסלב קובק לא היה מרוצה מיכולת קבוצתו לאחר ה-1:0 מול דוקלה

(גודל טקסט)

דוקלה פראג לימדה אתמול (שבת) את מכבי תל אביב שאפשר לנצח את ויקטוריה פלזן אחרי שגברה עליה 0:1 בבית במסגרת הליגה, אם כי זו תוצאה שלא תספיק לצהובים ביום רביעי.

תומאס ברגר כבש את שער הניצחון בדקה ה-77 לדוקלה שסיימה שנה שעברה רק במקום השישי. זה היה ניצחון ראשון מתוך תשעה נסיונות של דוקלה על פלזן, שתגיע עכשיו למשחק עם הצהובים קצת לחוצה למרות הניצחון בבלומפילד 1:2 בשבוע שעבר. בעונה שעברה צברה פלזן ארבעה הפסדי ליגה בכל העונה. 

 

 

מאמן פלזן, מירוסלב קובק, ביצע מספר שינויים מההרכב נגד מכבי תל אביב, כאשר הציב בקישור את אגון ווץ' ותומאש קוצ'רה ובהתקפה ויתר על הולנדה ומוחמטוביץ' ועלה עם הרכש מיכאל דוריש. האלופה החזיקה יותר בכדור ושוער דוקלה הציל שער מרגלי דניאל קולר בדקה ה-25. מהעבר השני שוער פלזן קוזצ'יק הדף שער. דוריש החמיץ שער שלוש דקות אחרי ההפסקה.

 

השער של דוקלה בדקה ה-77 היה בניגוד למהלך המשחק, אבל אחרי טעות של שוער פלזן – ברגר כבש מקרוב. גם כניסתו של מחמוטוביץ' בדקה ה-71 לא סייעה לפלזן. 

 

קובק אמר בסיום "אנחנו מאוכזבים מההפסד. שיחקנו טוב ואנחנו עוזבים בידיים ריקות. הסיבה היא פשוטה שכדורגל נקבע לפי כמות השערים. היו לנו לפחות 5-6 הזדמנויות ולא ניצלנו אותם. עשינו טעות אחת בהגנה. השחקנים שיחקו טוב ונענשנו רק בגלל שנתנו ליריבה הזדמנות אחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי