יונייטד מפנטזת על ראמוס, עוזר מאמן לבניטס

ראמוס. רכש ענק ליונייטד בדרך?
ראמוס. רכש ענק ליונייטד בדרך? | צילום: GettyImages

ההעברות: האדומים בבניה, צ'לסי מחפשת מגן. וגם: נאינגולן לריאל?

(גודל טקסט)

ב-1 ביולי יפתח חלון ההעברות באופן רשמי, ועד אז העניינים רק מתחממים. בלוג ההעברות של ספורט1 מרכז עבורכם את מיטב השמועות, ההחתמות והמו"מ.

 

 

19:22

עיתון הספורט הפורטוגלי 'רקורד' פרסם שמנצ'סטר יונייטד רוצה את קשר מונאקו ז'ואאו מוטיניו, שאמר אתמול לתקשורת הפורטוגלית כי אינו מתכוון לחזור לשחק בליגה הפורטוגלית גם אם יעזוב את מונאקו. בתוך כך פורסם גם כי לואיס ואן חאל רוצה את מגן אברטון ג'ון סטונס בן ה-21.

 

מילאן היתה אמורה להחתים את ג'קסון מרטינס, חלוץ נבחרת קולומביה ופורטו, נשיא הפורטוגלים כבר הודיע על כך, אבל סוכנו של השחקן שפך מים צוננים על הידיעה. סוכנו של השחקן נמצא בקופה אמריקה ובראיון שהעניק סיפר כי השחקן טרם החליט היכן ישחק בעונה הבאה.

 

הרוסונרי היו אמורים לשלם 35 מיליון יורו לפורטו על רכישת החלוץ. בתוך כך המאמן החדש המיועד של מילאן, סינישה מיכאלוביץ', סימן את מאטס הומלס, בלם בורוסיה דורטמונד. 

17:32

הבלם הפורטוגלי הוותיק ברונו אלבס עשוי לחזור לשחק בפורטוגל במדי ספורטינג ליסבון. 

 

המאמן הוותיק זדנק זמאן, שאימן בעבר את רומא, חתם בלוגנו השווייצרית. 

 

ה'דיילי מייל' פרסם שסמפדוריה רוצה לשאול את מאריו באלוטלי לעונה אחת מליברפול, אבל סוכנו מנסה לשווק אותו לקבוצות ב'לה ליגה' ובהן סביליה.

15:43

רובן בארחה,שחקנה של ולנסיה בעבר בן ה-39, צפוי להיות העוזר של רפא בניטס בריאל מדריד.

 

ריאל מדריד וצ'לסי מעוניינות במגן האלג'יראי, פאוזי גולאם מנאפולי. בצ'לסי ז'וזה מוריניו רוצה אותו כמחליף לפליפה לואיס שלא יישאר כנראה בקבוצה.

12:00

צ'לסי עומדת להחתים את רדמאל פלקאו חלוץ נבחרת קולומביה. בנוסף, ז'וזה מוריניו צפוי לחתום על הארכת חוזהו בצ'לסי לארבע שנים. מוריניו עומד להרוויח 7.25 מיליון ליש"ט לשנה. העיתון גם כתב שפלקאו סיכם את תנאיו האישיים בצ'לסי והוא יהיה שחקנה החדש ב-100 אחוז כמחליף של דידייה דרוגבה. 

 

באיירן מינכן עוקבת אחרי אנחל די מריה בקופה אמריקה ועשויה לנסות לרכוש אותו ממנצ'סטר יונייטד. לואיס ואן חאל לא יתקשה לתת לו ללכת אחרי שהצהיר בסיום העונה שלא יעמוד בדרכו אם יימצא קבוצה אחרת.

 

ה'קוריירה דלו ספורט' פרסם שראדג'ה ניאנגולן בדרך לריאל מדריד. רפא בניטס מעונין בו ומכיר אותו היטב ממשחקי הסרייה A.

 

 

 

אתר העברות הספרדי "פיאחס" טוען שארסנל הציעה 40 מיליון יורו עבור גונסאלו היגוואין מנאפולי.

 

אחרי שפאולו סוזה יחתום על חוזהו בפיורנטינה הוא צריך לשכנע את מוחמד סאלח להישאר בקבוצה. סלאח שיחק בבאזל אותה אימן סוזה, אבל לא בעידן של הפורטוגלי. הכוכב המצרי עדיין שייך לצ'לסי, אבל ייתכן שהוא ירצה להצטרף לאתלטיקו מדריד שמעוניינת בו.

 

שחקן נוסף שעתידו לא ברורהוא פדריקו ברנרדסקי. הקשר בן ה-21 נחשב לאחד הכשרונות הגדולים של הקבוצה. הוא מבוקש ביובה, מילאן ואינטר ומאמן מכבי תל אביב לשעבר יצטרך לשכנעו להישאר. לא ברור מה מעמדו של החלוץ ג'וזפה רוסי שכל הזמן סובל מפציעות/

 

העיתון 'סאנדיי סטאר' טוען כי מנצ'סטר יונייטד רוצה את בלם ריאל מדריד סרחיו ראמוס שהמו"מ שלו עם הבלאנקוס נתקע בגלל דרישות כספיות גבוהות. ראמוס דורש חוזה חדש ומשכורת עתק של 10 מיליון ליש"ט לעונה. ביונייטד מחפשים בלם ברמה עולמית וזו הזדמנות מצוינת עבורם. סוכנו אמר: "יש לו עוד שנתיים בחוזה. אנחנו מחכים לטלפון מריאל מדריד, אבל הם לא התקשרו".

 

אם ראמוס לא יירכש ביונייטד הציעו 25 מיליון ליש"ט על ניקולאס אוטמנדי, בלמה המצוין של ולנסיה וחוזה עד 2019. בעוד שהעטלפים התחזקו באחרונה הודיע סוכנו אאוגניו לופס שאוטמנדי רוצה לעזוב.

 


קיין. רוני לוחץ להחתימו (Gettyimages)

 

ב'סאן' דווח כי וויין רוני לוחץ על הנהלת מנצ'סטר יונייטד להחתים בכל מחיר את הארי קיין. יונייטד הציעה עבורו 40 מיליון ליש"ט, אבל טוטנהאם לא ממהרת למכור את תגלית העונה בפרמייר ליג.

 

ה'סאנדיי מירור' טוען שיונייטד חזרה לאופציית שוער אייאקס, יאספר סילסן ותחתים אותו כבר השבוע. העיתון 'אס' פרסם שאתלטיקו מדריד הודיעה ליונייטד ששוערה יאן אובלק לא למכירה, אלא אם ה"שדים האדומים" ישלמו עליו 45 מיליון יורו.

 

ניוקאסל רוצה את חלוץ ווסט ברומיץ' אלביון, סיידו ברהינו, שמחירו 20 מיליון ליש"ט ובתוך כך, מקווים במאגפייז להשלים השבוע את רכישתו של צ'רלי אוסטין, חלוץ ק.פ.ר ב-10 מיליון ליש"ט.

 


ברהיינו. כישרון ענק (Gettyimages)

 

האם ליברפול מתכננת מארב למנג'ר שלה ברנדן רוג'רס? בעוד הוא חוגג חופשה במראביה בספרד סוכני ההימורים הורידו את היחס של ההימורים לעזיבתו ל-7-2 ויורגן קלופ שוב מועמד. אחד מהם אמר: "בתחילת העונה היחס שרוג'רס יעזוב היה 1 ל-100". יש דיווחים שרוג'רס נשאר מבודד במועדון. שחקן ליברפול, אדם ללאנה, אמר שכל השחקנים במועדון בהלם מפיטורי עוזריו של רוג'רס.

 

אנדראה פירלו הודיע שהוא לא יעזוב את נבחרת איטליה ויהיה בסגל שלה ליורו 2016. זאת לאחר שפורסמו ידיעות שיפרוש מהנבחרת. כמו כן אמר פירלו: "יש יותר מדי ידיעות על כך שאני עוזב את יובנטוס. שום דבר עוד לא נסגר". ביובה מצפים ביום רביעי לקבל תשובה סופית מקרלוס טבס להיכן הוא עובר. שלוש הקבוצות האפשריות הן בוקה ג'וניורס, אתלטיקו מדריד או פאריס סן ז'רמן. באתלטיקו אמרו: "אנחנו מאוד רוצים אותו, אבל הלב שלו בבוקה".

 

העיתון 'טוטוספורט' פרסם בשער העיתון שלו, כי שוער יובנטוס ונבחרת איטליה, ג'יג'י בופון, ניצל את ההזדמנות במשחק נגד קרואטיה ושוחח דקות ארוכות עם מאריו מנדזוקיץ' שמועמד להגיע ליובה.

 

 

 

מלאגה ובטיס סביליה רודפות אחרי רפאל ואן דר וארט שעזב את המבורג אחרי שסיים חוזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי