אחרי 22 פנדלים: 9:10 לריאל מדריד על מילאן

הבלנקוס עם התואר השני שלהם החודש
הבלנקוס עם התואר השני שלהם החודש | צילום: AFP

בתום 90 דקות מאופסות, קאסייה כבש, הדף והעניק לבלנקוס את גביע האלופות בסין

(גודל טקסט)

ריאל מדריד סיימה היום (חמישי) את מסע המשחקים שלה בסין עם "תואר" נוסף – הבלנקוס גברו 9:10 על מילאן לאחר דו קרב פנדלים וזכו בגביע האלופות בסין.

גביע האלופות העונה מחולק לשלושה טורנירים שונים, ובסין השתתפו ריאל מדריד ומילאן ביחד עם אינטר. השתיים ניצחו את הנראזורי במשחקים הקודמים, כך שהמשחק היום בשנגחאי היה על זכייה בטורניר בסין – כאמור הבלנקוס הכריעו את ההתמודדות מהנקודה הלבנה לאחר 0:0 בתום 90 דקות. את הפנדל האחרון וה-22 בסה"כ, בעט השוער המחליף של מילאן ג'יאנלואיג'י דונארומה שלא הצליח להכניע את קאסייה, שוערה המחליף של ריאל שהגיע מאספניול.

ריאל מדריד זכתה מוקדם יותר החודש גם במהדורת גביע האלופות באוסטרליה ורפא בניטס הוכיח דרך ההרכב שהעלה כי חשוב לו הניצחון גם מול הרוסונרי. רונאלדו עלה ב-11 לצד בנזמה שהחלים מפציעה ובייל, כשגם מודריץ' תפס מקום במרכז השדה. הרכש לוקאס ואסקס קיבל הזדמנות בהרכב ואילו חאמס רודריגס עלה מהספסל. קסמירו שחזר מפורטו היה השחקן היחיד שהשלים 90 דקות בריאל.

מילאן של מיכאילוביץ' לא פתחה עם ההרכב הטוב ביותר, כנראה לאחר שהמאמן החדש העדיף לתת הזדמנות לשחקני הסגל הרחב. בין השאר מחוץ להרכב היו צמד שחקני הרכש לואיז אדריאנו וקרלוס באקה שעלו בהפסקה. הקולומביאני היה קרוב להכריע את המשחק אולם נעצר באחד על אחד מול קאסייה. אלסיו צ'רצ'י קיבל את ההזדמנות בחוד והתקשה לאיים על ריאל.

ואסקס במדים הלבנים (AFP)

ריאל מדריד הייתה יכולה להכריע את ההתמודדות כבר בפנדל החמישי, אלא שטוני קרוס בעט כדור חלש שנקלט בקלות ע"י דונארומה, מי שבסיומו של דבר הפך לגיבור הטרגי. עוד קודם לכן קרלוס באקה בעט מחוץ למסגרת.

הצדדים המשיכו לבעוט ורק לאחר 22 בעיטות הגיעה ההכרעה: השוער קאסייה דייק והעלה את ריאל ל-9:10 ואז שוערה המחליף של מילאן לא הצליח להכניע את מקבילו בריאל.

מהלך משחק:

דקה 8

ניאנג הסתובב מצוין ובעט מלמעלה מ-20 מטר, קיילור נבאס היה במקום. 

דקה 45

ניאנג שוב ניסה להכניע את נבאס מחוץ לרחבה, השוער הדף הצידה.


צ'רצ'י. פינה את מקומו במחצית לצמד חלוצי הרכש (AFP)

דקה 51

התקפה ראשונה מסוכנת של ריאל: חסה פרץ באגף ימין, מסר אחורנית לקרוס שבעט כדור שטוח ומהיר שהורחק לקרן על-ידי ההגנה האיטלקית.

דקה 53

בייל ניסה את כוחו בכדור חופשי אך בעט מעל השער

דקה 57

איסקו השתחרר מהשמירה באגף שמאל ובהרמה מדויקת מצא את רונאלדו, שנגח בחוזקה אך נתקל בדייגו לופז.



רונאלדו. איום ראשון על השער לאחר קרוב לשעה (AFP)

דקה 81

ראמוס איבד כדור לאדריאנו, האחרון מסר לקרלוס באקה שבאחד על אחד נבלם ע"י קאסייה המחליף. שיתוף פעולה מצוין של חלוצי הרכש באדום-שחור.

פנדלים:

פנדל ראשון: חאמס כבש. דה יונג כבש.

פנדל שני: מרסלו כבש. מאטרי כבש.

פנדל שלישי: קסמירו כבש. באקה בעט מחוץ למסגרת.

פנדל רביעי: ראמוס כבש. הונדה כבש.

פנדל חמישי: טוני קרוס בעט כדור חלש שנקלט בקלות. אדריאנו כבש

פנדל שישי: קרבחאל כבש. מונטוליבו כבש.

פנדל שביעי: נאצ'ו כבש. ספאטה כבש.

פנדל שמיני: צ'רישב כבש. מאורי כבש.

פנדל תשיעי: איסקו כבש. קלבריה כבש.

פנדל עשירי: חסה כבש. פאלטה כבש.

פנדל אחד עשר: קאסייה כבש. דונארומה החטיא.

הרכבים:

ריאל מדריד: נבאס (קאסייה 46), דנילו (קרבחאל 71), פפה (נאצ'ו 71), וראן (ראמוס 46), ארבלואה (מרסלו 71), קסמירו, מודריץ' (קרוס 46), ואסקס (איסקו 46), בייל (צ'רישב 72), רונאלדו (חאמס 71), בנזמה (חסה 46).

מילאן: לופז (דונארומה 74), דה שיליו (קלאבריה 74), אלכס (מקסס 46, מטרי 90), אלי (ספאטה 46), אנטונלי (פאלטה 73), פולי (מונטוליבו 46), דה יונג, ברטולאצ'י (מאורי 46), סוסו (הונדה 46), ניאנג (באקה 46), צ'רצ'י (לואיז אדריאנו 46).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי