מילאן מסתערת על השוק, סמי חדירה ביובנטוס

| צילום: Gettyimages

בלוג ההעברות: הרוסונרי בעקבות מרטינס, דז'קו יגיע לרומא?

(גודל טקסט)

ככל שחולפים הימים, כך תופס תאוצה שוק ההעברות באירופה ובעולם. ספורט1 עושה לכם סדר עם השמועות וההחתמות הרשמיות.

 

אלופת אנגליה, צ'לסי הולכת בכל הכח על גונסאלו היגוואין מנאפולי. הבלוז מוכנים לשלם עליו 30 מיליון ליש"ט. כך דווח העיתון 'הסאן'. מוריניו היה המאמן שלו בריאל מדריד ורוצה אותו במקום דידייה דרוגבה. היגוואין דחה את ארסנל לפני שנתיים כדי להצטרף לנאפולי ששילמה עליו אז 32 מיליון ליש"ט. למרות שכבש בשנתיים 53 שערים בכל המסגרות הוא מתוסכל בנאפולי שלא הצליחה להסתער על תואר האליפות 'בסרייה A'. יובנטוס רוצה אף היא את היגוואין שכבש גם 107 שערים ב'לה ליגה' ב-190 משחקים במדי ריאל מדריד.

 

 

פטר צ'ך הכריז שהוא מצפה מצ'לסי שתיתן לו להחליט לבד לאיזה מועדון הוא רוצה ללכת אחרי ששירת אותה 11 שנים. השוער אמר שייפגש שבוע הבא עם ראשי הקבוצה ויבהיר להם זאת. ארסנל, פ.ס.ז' ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בו.

 

 

 

סמי הופיה, בלם ליברפול לשעבר, שאימן בלברקוזן הוא המועמד העיקרי להיות עוזרו של ברנדן רוג'רס בליברפול ולא פאקו אייסטראן. כך דווח ה'דיילי מייל'. הוא אמר לעיתון: "אני בהחלט מעונין בתפקיד. זה יהיה נפלא לעבוד במועדון בו שיחקתי כל כך הרבה שנים".

 

מילאן ויובנטוס בקרב ראש בראש. לפי ה'גאזטה דלו ספורט' נשיא יובה אנדראה אניילי לגלג על הרוכש התאילנדי "מיסטר בי" שרכש 48 אחוז ממניות הקבוצה תמורת 480 מליון יורו. סילביו ברלוסקוני נשיא מילאן ענה לו: "אנחנו זכינו חמש פעמים אליפות אירופה ורק הזכיות האלה שווים את הכסף הזה". בינתיים למילאן יש תוכניות גדולות. סגן הנשיא אנדראה גליאני טס לפורטוגל לנסות לרכוש את חלוץ פורטו, ג'קסון מרטינס ואת יאסין בראהימי ובינתיים הקבוצה מקווה לסגור עם דני אלבס ואלבארו נגרדו ששייך למנצ'סטר סיטי. מילאן גם הציעה לצ'לסי לשאול ממנה את חואן קוודראדו לעונה.

 

יובנטוס הודיעה על צירופו של סמי חדירה באופן רשמי. הגרמני יעזוב את ריאל מדריד ויגיע בהעברה חופשית.

 

 

 

סוכן השחקנים הטורקי מוזי אוזקן דיווח בטוויטר שסלאבן ביליץ' סיכם את תנאיו כמנג'ר ווסטהאם יונייטד. הקרואטי אימן השנה בבשיקטאש. ווסטהאם גם עשויה לרכוש את אנדרה אייו, חלוצה הגנאי של מארסיי. ווסטהאם גם שוחחה עם מרסלו ביילסה מאמן מארסיי בעונה החולפת.

 

 

 

ניוקאסל פיטרה כצפוי את המנג'ר שלה, ג'ון קארבר ואת הצוות שלו. סטיב מקלארן צפוי להתמנות למנג'ר החדש של הקבוצה, זאת אף על פי שנכשל בניסיונו להוביל את דרבי קאונטי לפרמיירליג. בד בבד, המגפייז רוצים בהשאלה את פטריק במפורד, ששיחק במידלסברו בשנה שעברה ואת מרקו ואן חינקל, שהיה שייך למילאן בהשאלה מצ'לסי.

 

רשת סקאי האיטלקיית מדווחת שבאיירן מינכן הציעה 15 מיליון יורו בנוסף לבונוסים עבור מגינה הימני של טורינו מתיאו דרמיאן שהפך העונה ללהיט בליגה האיטלקית, אך טורינו דורשת 20 מיליון.

 

 

 

רומא הגיעה להבנות עם אל-ג'זירה, המועדון מאיחוד האמירויות, לגבי החתמת ג'רביניו, אקס ארסנל. אל ג'זירה תעביר לג'יאלורוסי 14 מיליון יורו, בנוסף לבונוסים. השחקן ירוויח כ-5 מיליון לעונה. בנוסף, לפי דיווחים בתקשורת האיטלקית, חלוץ נבחרת בוסניה-הרצוגובינה ומנצ'סטר סיטי, אדין דז'קו, נמצא בדרכו לקבוצה מבירת איטליה. רומא מוכנה לשלם עבורו 18 מיליון יורו. האתר האיטלקי 'קאלצ'ומרקטו' מדווח שאחרי עונה גרועה מאוד בסיטי, דז'קו הבין שהוא חייב לעזוב לקבוצה חדשה וברומא סבורים ששיתוף פעולה עם בן ארצו מיראלם פיאניץ' יעזור לו להתאקלם בקבוצה. שחקן נוסף שמועמד להגיע לקבוצה הוא נאני, שמחירו 10 מיליון ליש"ט. הבעיה היא שכרו הגבוה – 100 אלף ליש"ט לשבוע. 

אולימפיאקוס רוצה את החלוץ הברזילאי, אלשנדרה פאטו מסאו פאולו ואקס מילאן ומציעה לו שכר של 2 מיליון יורו לעונה.

 

 

 

מתיאו קובאצ'יץ' בדרך מאינטר לליברפול, אבל ליברפול מוכנה לשלם 21 מיליון יורו ואינטר דורשת 25 מיליון יורו.

 

ניס הצרפתית הודיעה על צירופו של חאתם בן ארפה לאחר שחתם כבר אשתקד אך לא יכול היה לשחק במועדון עקב חוקי פיפ"א שלא מאפשרים לשחקן לשחק ביותר משתי קבוצות בעונה.

 

אנדראה פירלו עשוי להרוויח 12 מיליון יורו בניו יורק סיטי כך מדווחים ב'סקאי האיטלקי'. גם פ.צ. סידני רוצה אותו.

 

 

 

גז'גוז' קריכוביאק, קשר סביליה, עשוי לעבור לארסנל כאלטרנטיבה למורגן שניידרליין. הסיינטס דורשים 25 מיליון ליש"ט על הקשר הצרפתי ולכן ארסן ונגר פנה לאופציה של הקשר הפולני שהצטיין השנה במדי סביליה.  קריכוביאק הגיע לסביליה מריימס ב-2012 ו-ונגר עוקב אחריו כבר מאז הצטרף לאקדמיית הכדורגל בורדו כשהיה צעיר. פורסם שגם מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחריו. ארסנל רוצה להקדים את "השדים האדומים".

 

לאציו החתימה שלושה שחקנים חדשים. נשיא הקבוצה, קלאודיו לוטיטו, צירף את פטריסיו מגן ימני של ברצלונה ב' בן 22. הוא מצטרף לבלם ההולנדי ווסלי הודט שהגיע מאלקמאר.

 

לוקאס סילבה, שהגיע בינואר האחרון לריאל מדריד, צפוי להיות מושאל לקבוצה אחרת בספרד אחרי שהפגין בעונה שחלפה יכולת מאכזבת. הברזילאי פתח רק בשלושה משחקים בבלאנקוס והגעתו של קאסימיירו צפויה לפגוע במעמדו אצל הקבוצה של רפא בניטס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי