סוזה הוא מוריניו החדש? "אני רוצה לחקות אותו"

סוזה. מילאן כלל לא איימה על שערו
סוזה. מילאן כלל לא איימה על שערו | צילום: GettyImages

מאמן פיורנטינה היה מרוצה לאחר ה-0:2 על מילאן: "הרעיונות שלי נקלטו"

(גודל טקסט)

איזה פתיחה לסרייה A. מילאן הפסידה לפאולו סוזה ופיורנטינה 2:0, כשבמקביל היריבה העירונית אינטר ניצחה את אטלנטה 0:1 והסיפור הכי לוהט היה ההפסד של האלופה יובנטוס 1:0 לאודינזה. 

 

בפיורנטינה חגגו את הניצחון הענק על הרוסונרי, מול הקבוצה שכולם סימנו כדבר הגדול של העונה באיטליה. פאולו סוזה קיבל על ניהול המשחק בעיתון 7.5 וסינישה מיכאילוביץ' רק 5. העיתון כתב שסוזה הפתיע את מיכאילוביץ'. "למרות שהקבוצה של הסגולים עדיין בבניה, היא הפתיעה את המילאנזים שלא הראו כלום", נכתב. מרבית שחקני מילאן קיבלו ציון 5 ונכתב שלואיז אדריאנו היה האכזבה הכי גדולה.

גם ה'גאזטה דלו ספורט' חתך את מילאן. "פיורנטינה, איזה יופי! שתי סטירות למאמן מילאן – סינישה מיכאלוביץ'. מילאן – 0 בעיטות לשער הוויולה". שער העיתון: "הוויולות איזה הצגה!" 

פאולו סוזה אמר בסיום: "התחלנו טוב וזה חשוב. נתנו משחק טוב מאוד במצב בו הקבוצה נמצאת עדיין בשלב מעבר. אני תמיד רוצה לשפר ולהשתפר ועשיתי זאת כל חיי. בקבוצות שלי עובדים קשה על יסודות המשחק. אני מנסה להסביר לשחקנים שלי מה אני רוצה מהם במשחק עצמו ואם זה עובד זה החלום של כל מאמן. אנחנו רק בפתיחת העונה, אבל אני כבר רואה שהרעיונות שלי נקלטו, הקבוצה אגרסיבית ויש איכות. הכדורגל שלי הוא תמיד עם רצון לנצח".

 

כשנשאל האם הוא ז'וזה מוריניו החדש אמר: "אני נשאר צנוע. הוא זכה בכל כך הרבה תארים ואני רק רוצה לחקות אותו". הוא נשאל האם הוא מחקה את ברצלונה עם 4-3-3 ואמר: "אני מחקה רעיונות שונים של קבוצות שונות ומאמנים שמשפיעים עלי". 

 

מאמן מילאן, מיכאלוביץ', שהתקבל בשריקות בוז אמר בסיום: "הקישור לא תיפקד ואז כל הקבוצה לא שיחקה טוב. אנדראה ברטולאצ'י וג'יאקומו בונבנטורה לא עשו את מה שביקשתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי