דשאן: "ראיקוביץ' הציל כמה כדורים גדולים"

ראיקוביץ'. יש מחליף לסטויקוביץ'?
ראיקוביץ'. יש מחליף לסטויקוביץ'? | צילום: ירון אלפי

העיתונות בצרפת וסרביה משבחת את שוער מכבי ת"א. שריקות בוז לז'ירו

(גודל טקסט)

צרפת ניצחה אתמול (שני) את סרביה במשחק ידידות 1:2 כאשר פרדראג ראיקוביץ' ספג שניים, הציל שני שערים וקיבל בל'אקיפ ציון 6 במשחקו השני בנבחרת. זה היה משחק המאה של סרביה מאז העצמאות ב-2006.

 

במשחק בבורדו היו רגעים מביכים לחלוץ ארסנל אוליביה ז'ירו שספג קריאות בוז מהאוהדים של הטריקולור. דשאן יצא להגנתו כשאמר: "היה לו חוסר מזל במשחק". ז'ירו החמיץ שלושה שערים בטוחים והאוהדים לא פירגנו לו. המאמן אמר: "הוא עזר לקבוצה, אבל גם היה חסר מזל והשוער ראיקוביץ' ביצע כמה הצלות גדולות. אם ז'ירו היה יותר מרוכז היה כובש בוודאות. הוא הראשון שעצוב בגלל היכולת שהראה".

 

 

העיתון 'ז'ורנאל' הסרבי שיבח את ראיקוביץ' שהציל שני שערים בפתיחה בדקה השנייה מרגלי אנטואן גרייזמן ולאחר מכן מרגלי אנטואן גרייזמן שבעט מחמישה מטרים. יחד עם זאת הוא ספג צמד מבלייס מטווידי שכבש בדקה ה-9 וגם בדקה 24 את אחד השערים היפים של העונה.

 

דידיה דשאן אמר בסיום לגבי סרביה: "אין לי ספק שהם יחזרו לעצמם ויהיו נבחרת בולטת בשנים הבאות בעיקר משום שיש להם כשרונות כדורגל גדולים והם ניצחו זה עתה באליפות העולם עד גיל 20 (עם ראיקוביץ' כקפטן). הם הפסידו את העלייה ליורו על השולחן הירוק רק אחרי הפיצוץ במשחק נגד אלבניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי