"גם ברצלונה, ריאל ובאיירן רוצות את דה בריינה"

דה בריינה. סיטי כבר פיתחה אובססיה לגביו
דה בריינה. סיטי כבר פיתחה אובססיה לגביו | צילום: GettyImages

מאמן וולפסבורג, דיטר הקינג: "מתנהל מו"מ". תג המחיר: 80 מיליון יורו

(גודל טקסט)

"למרות ההערכה שלי למנצ'סטר סיטי, אני חייב לומר שברצלונה, ריאל מדריד ובאיירן מינכן מביעות עניין בקווין דה בריינה. שלושת המועדונים שציינתי מנהלים איתנו מו"מ לגביו". כך אמר היום (רביעי) דיטר הקינג, מאמן וולפסבורג בראיון בתקשורת המקומית.

אקס צ'לסי (24) זכה אשתקד בתואר שחקן העונה בגרמניה לאחר שכבש עשרה שערים ובישל 21 (שיא בונדסליגה חדש) ועזר לזאבים לרשום עונה יוצאת דופן בסטנדרטים של המועדון – מקום שני בטבלה וזכייה בגביע הגרמני.

 באופן די טבעי, הבלגי שמחזיק בחוזה עד 2019 במועדון, הפך למלפפון הכי לוהט באירופה ומאמן הזאבים מודע לכך: "אנחנו נמכור אותו רק אם נקבל הצעה יוצאת דופן עבורו. כמובן שאנחנו לא פוסלים כלום ומוכנים לשמוע כל הצעה, אבל במציאות, הסיכוי היחיד שניתן לו לעזוב הוא תמורת הצעה מדהימה".

הקינג: "הבלגי יעזוב רק תמורת הצעה מדהימה"

הזאבים כבר דחו את מנצ'סטר סיטי שפיתחה אובססיה לדה בריינה. על פי הדיווחים בתקשורת האנגלית והגרמנית הסיטיזנס הגישו לסגנית אלופת גרמניה הצעה על סך 67 מיליון יורו, אך נדחו על ידי וולפסבורג. בנוסף, הסיטיזנס הציעו לשחקן משכורת מטורפת של 16 מיליון יורו. דה בריינה נרכש מצ'לסי תמורת 25 מיליון יורו ולפי כל הדיווחים הזאבים מאמינים כי הם יכולים למכור ב-80 מיליון יורו, אם לא יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי