האם באזל מצאו מחליף לפאולו סוזה?

סולשיאר. מצא משרה חדשה?
סולשיאר. מצא משרה חדשה? | צילום: GettyImages

וגם: יונייטד מצאו מחליף לדה חאה וברצלונה מתחילה לרענן את השורות

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק.

 

בלוג ההעברות של "ספורט1" ירכז עבורכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

 

 

17:33

העיתון  "ספורט" של קאטלוניה מפרסם כי ברצלונה קרובה לסכם עם שני ברזילאים צעירים ג'רסון ורוברטו קנדי מפלומיננזה שיתחילו לשחק בקבוצה החל מינואר 2016. לפי הידיעה אריידו בריידה, המנג'ר הספורטיבי של המועדון, עומד לסכם עם השניים. ג'רסון סנטוס בן ה-18 הוא קשר וקנדי חלוץ הוא חלוץ שכבש אמנם חמישה שערים ב-40 הופעות, אבל כאמור הוא עדיין צעיר. 

16:39

פאולו סוזה עדיין לא מונה רשמית למאמן פיורנטינה והנהלת הקבוצה לא אישרה שהיא משחררת אותו מחוזהו המסתיים ב-2017 ולפי מה שמתגבש שתי הקבוצות יודיעו על מינוי מאמן חדש בעת בעונה אחת. בינתיים יש כבר רשימת מאמנים שעשויים להחליף את מאמן מכבי תל אביב לשעבר ובהם סשה לבנדובסקי (מאמן לברקוזן לשעבר), תומאס שאף (ורדר ברמן ופראנקפורט לשעבר) והשם הכי בולט הוא חלוץ מנצ'סטר יונייטד לשעבר אולה גונאר סולשיאר שהיה מנג'ר קרדיף סיטי, אבל לא הצליח למנוע מהקבוצה לרדת ליגה.

 

סוזה. עדיין לא חתום רשמית (gettyimages)

 

שרדאן שאקירי קשר נבחרת שווייץ ובאיירן מינכן לשעבר ששיחק העונה באינטר עורר מהומה בארצו אחרי שיפיהפיה מיסתורית פרסמה באינסטגרם תמונה שלה איתו בבר. אחרי חקירה מאומצת לבדוק מי הזוהרת והאם היא הצמודה החדשה שלו שאקירי עצמו סיפק את התשובה כשגילה: "היא כתבת של הטלוויזיה האלבנית שבאה לראיין אותי". כזכור, שאקירי הוא ממוצא אלבני.

 

קריסטל פאלאס רוצה את שוער מארסיי סטיב מנדנדה. הוא אמר לטיימס האנגלי: "מארסיי קבוצה טובה, אבל יש לי שאיפות להתקדם".

14:43

ה'מארקה' פרסם שבלם ברצלונה מארק ברטרה עשוי לעזוב מכיוון שהוא לא קיבל העונה דקות משחק רבות והוא רוצה לשחק בקבוצה בה יהיה שחקן הרכב ראשון. בואו של ג'רמי מתייה גרם לכך שבארטרה איבד ממקומו ושיחק רק 14 משחקים מהם פתח רק ב-11. השחקן אמר למארקה: "אני בודק את מצבי בקבוצה". במועדון עשויים להשאיל אותו, אם כי זה יכול להיות סיכון מכיוון שהם לא יכולים להחתים שחקנים עד ה-1 בינואר 2016.

 

ברטרה. עוד תוצר "לה מסייה" שעוזב? (gettyimages)

 

עוד שחקן שעשוי לעזוב הוא סרג'י רוברטו שקיבל הצעה לעבור לאינטר.

12:18

ארסנל מקווה להחתים עד סוף השבוע את פטר צ'ך מצ'לסי תמורת 11 מיליון ליש"ט ותיאו ולקוט עומד לחתום על חוזה חדש בקבוצה. 

 

חלוץ פורטו, ג'קסון מרטינס, סגר סופית במילאן אחרי שנשיא פורטו, דה קוסטה, אישר לערוץ הרשמי של פורטו: "לפני שיצאנו לחופשת הקיץ, ג'קסון מרטינס נפגש עמנו והודיע כי הוא מעוניין לעזוב את המועדון. סעיף השחרור של 35 מיליון יורו מעולם לא היה נושא לדיון או למו"מ. כעת הבנתי ממנו שהוא בחר במילאן. זה מה שהוא רוצה, וזו הבחירה שלו. היעד הבא שלו מבחינתי לא רלוונטי, אני רק רוצה שהוא יהיה מאושר."

11:29

מנצ'סטר יונייטד רוצה את שוער אתלטיקו מדריד, יאן אובלק, אם תמכור את דויד דה חאה לריאל מדריד. כך מדווח הבוקר העיתון 'אס'. לפי העיתון ראשי היונייטד כבר התקשרו עם השוער הסלובני, שהפנה אותם להנהלת אתלטיקו ששילמה עליו בקיץ הקודם 16 מיליון יורו לבנפיקה. לפי הידיעה אם הקולצ'ונרוס יסכימו למכור את אובלק ליונייטד עיסקת דה חאה תתבצע במהירות.

 

אובלק. יחליף את דה חאה? (gettyimages)

 

עד כה דווח בספרד שיונייטד כבר הציעה 24 מיליון יורו על דה חאה וזו הצעה שלישית שיונייטד דחתה, אבל תסכים לבצע את העסקה אם יהיה לה שוער חדש. 

 

עוד יונייטד: סקאי ספורט אתמול והיום ה'דיילי סטאר' דיווחו שהארי קיין מבוקש במנצ'סטר יונייטד שמוכנה לשלם עליו לטוטנהאם 40 מיליון ליש"ט, אבל הוא סירב להתייחס לשאלה שהופנתה אליו אם יסכים לעבור ופשוט אמר לכתב: "לך מכאן". התרנגולים ידרשו סמוך ל-50 מיליון ליש"ט.

 

בתוך כך מדווח ה'אס' שריאל מדריד רוצה את הקשר הצרפתי ג'פרי קונדוגוביה ממונאקו בן ה-22 הנחשב לשחקן מאוד טכני ופיזי כאחד ומזכיר את פול פוגבה (גובהו 1.88 מטר). גם ראדג'ה ניאנגולאן שביצע טעות שהובילה לשער מול וויילס, מבוקש בריאל מדריד. 

 

10:26

למרות דברי זלאטן איברהימוביץ' שהוא נשאר בפ.ס.ז' מדווח היום באיטליה שסוכנו מינו ראיולה ינסה לשכנע את נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי למכור אותו למילאן.

 

ולנסיה עשתה רכש מאסיבי. היא סיכמה על החתמתו של קשר מארסיי ג'יאנלי אימבולה לחמש שנים ורכשה את כרטיסו של אנדרה גומס הפורטוגלי מבנפיקה ב-15 מיליון יורו. הוא היה מושאל במועדון. כמו כן רכשה גם את רודריגו קאיו, קשר נבחרת ברזיל הצעירה וסאו פאולו, תמורת 12.5 מיליון יורו.

09:11

אינטר הביעה עניין בצ'יצ'ריטו הרננדס  חלוץ מנצ'סטר יונייטד ומעוניינת לשלם עבורו 11 מיליון יורו.

 

צ'יצ'ריטו. יעבור לאיטליה? (gettyimages)

 

קבוצת קוורטרו המכסיקינית בה משחק רונאלדיניו רוצה גם את חלוץ ברזיל רוביניו שנכלל בסגל לקופה אמריקה.

 

החלוץ הקולומביאני הוגו רודייגה שוחרר מפולהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי