מנדז'וקיץ' ירוויח ביובה ארבעה מיליון יורו

מנדז'וקיץ'. קבוצה שלישית בשנתיים?
מנדז'וקיץ'. קבוצה שלישית בשנתיים? | צילום: GettyImages

טבס רוצה לבוקה ג'וניורס, דידייה דרוגבה ל-MLS, פודולסקי לטורקיה

(גודל טקסט)

ב-1 ביולי יפתח חלון ההעברות באופן רשמי, ועד אז העניינים רק מתחממים. בלוג ההעברות של ספורט1 מרכז עבורכם את מיטב השמועות, המגעים וההחתמות.


20:20

סאות'המפטון החתימה את חלוץ מלאגה חואנמי.

 19:42

ליברפול סימנה מגן חדש. המרסיסיידרס בעקבות לוקאס דינייה מפאריס סן ז'רמן.

18:43

העיתון האיטלקי "טוטוספורט" טען שיובנטוס רכשה את מאריו מנדז'וקיץ' מאתלטיקו מדריד וסיכמה עם סוכנו של החלוץ הקרואטי על שכר של ארבע מיליון יורו. הקולצ'נארוס  בדרך להיפרד גם ממיראנדה, כך טוען לפחות התאר "קלצ'ו מרקטו".

18:33

העיתון הטורקי  "אקשם" פרסם שלוקאס פודולסקי מתקרב לגלאטסראי שתשלם לו שני מיליון יורו לעונה.

 דידיה דרוגבה מתקרב לניו יורק רד בול.

 ליברפול רוצה את החלוץ הגנאי של לוריין, ג'ורדן אייאו.  כמו כן נודע שאינטר סירבה לקבל בחזרה את מאריו באלוטלי במסגרת עיסקת מאריו קובאצ'ביץ'.

17:47

 פורטו מחפשת מחליף לג'קסון מרטינס שעוזב למילאן ומתקרבת לחלוץ הארגנטיני גוסטבו בו בן ה-25 מראסינג קלאב.

 מונאקו רוצה את חלוץ יובנטוס, פרננדו יורנטה, ואת קווין מיראלס מאברטון.

17:19

דיווח באנגליה: מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי צפויות לתת קרב ליובנטוס על שירותיו של הבלגי, אקסל ויטסל מזניט סנט פטרסבורג.

15:35

הקשר הצ'כי של ארסנל, תומאס רוזיצקי, אישר את המגעים בין קבוצתו לבין שוער צ'לסי וחברו לנבחרת, פטר צ'ך. רוזיצקי הודה שהשוער שאל אותו על ארסנל וכמובן שהמליץ לו להישאר בלונדון ולשחק עבור בתותחנים. רוזיצקי אמר בראיון שפורסם ב'מירור': "אני אשקר אם אגיד שהוא לא דיבר איתי על ארסנל. יש המון קבוצות שרוצות אותו, הוא תמיד היה שוער מהרמה הגבוהה ביותר". ארסן ונגר הציע עשרה מיליון פאונד כדי לשחרר אותו מהיריבה העירונית.

13:28

שעה וחצי עברה ומילאן, כצפוי, הודיעה על סינישה מיכאילוביץ' כמחליפו של פיפו על הקווים. בעונה שעברה הוא הדריך את סמפדוריה ורשם איתה עונה מוצלחת במיוחד. 

נשיא בוקה ג'וניורס התייחס לפגישה שנערכה בצ'ילה עם קרלוס טבס ואמר: "הוא רוצה לחזור לבוקה, אבל אנחנו צריכים שקבוצתו יובנטוס תסכים לשחרר אותו".

12:00

עכשיו זה רשמי: מילאן הודיעה על פיטוריו של המאמן פיליפו אינזאגי

11:30

באיירן מינכן הודיעה רשמית על החתמתו של שוער שטוטגרט, סוון אולרייך. הוא יתחרה במנואל נוייר לאחר שחתם על חוזה ל-3 שנים. פפה ריינה, שהיה מחליפו של נוייר, עזב את המועדון.


העיתון הצרפתי 'הלאקיפ' מפרסם שעסקת רדאמל פלקאו לצ'לסי סוכמה ותוכרז רשמית עד סוף השבוע הקרוב.

יובנטוס שמעה מצ'לסי כי אם ברצונה לרכוש את אוסקר הברזילאי, מחירו עומד על 25 מיליון יורו. הוא עשוי להגיע במידה שפוגבה יעזוב את המועדון הקיץ או בקיץ הבא.

10:40

מנצ'סטר יונייטד עשויה בקרוב להחתים את חלוץ הופנהיים רוברטו פירמינו, לאחר שסוכנו אמר בקופה אמריקה שהוא עוזב בוודאות לטובת הפרמיירליג. רכש נוסף על הכוונת הוא הבלם ניקולאס אוטמנדי, שיונייטד תצטרך להפעיל את סעיף השחרור שלו בוולנסיה (35 מיליון ליש"ט) כדי לשחררו.

צ'לסי עלולה לשחק שנתיים מחוץ לסטמפורד ברידג' לאור רצון הקבוצה לשדרג את האיצטדיון ל-60,000 מקומות. בנושא רכש, מונאקו רוצה מצ'לסי שתשאיל לה את מארו פאסליץ' וצ'רלי מוסונדה, שני שחקני הנוער, כחלק מעסקת השאלת רדאמל פלקאו לצ'לסי. 

10:08

יובנטוס רוצה את אקסל ויטסל מזניט סט. פטרסבורג ומעוניינת באפשרות להעביר אליה מסאסואלו את שני החלוצים סימונה זאזא ודומניקו ברארדי (לגברת הזקנה בעלות על חצי מכרטיס השחקן של כל אחד מהשניים). 

09:32

העיתון 'ליברפול אקו' מדווח שליברפול תגיש הצעה משודרגת לרכוש את מגן סאות'המפטון נתניאל קליין. הצעה בסך 10 מיליון ליש"ט נדחתה בינתיים. ליברפול גם רוצה את מגן צ'רלטון אתלטיק ג'ו גומס. מחירו מוערך בכ-4 מיליון ליש"ט, אך המאמן הישראלי גיא לוזון אמר כי ידרשו תמורת העברתו 7 מיליון ליש"ט.

טוטנהאם בדרך להחתים את מגן הנבחרת הצעירה קירן טריפר מברנלי תמורת 3.5 מיליון ליש"ט.

 

סטוק סיטי על סף החתמת החלוץ הספרדי חוסלי מהאנובר תמורת 7.3 מיליון ליש"ט. 

 

קרלוס טבס נפגש עם ראשי בוקה ג'וניורס במהלך הקופה אמריקה בצ'ילה ומדווח כי הוא בדרך לחתום בקבוצה. אם לא יגיע לאתלטיקו מדריד שמעוניינים בשירותיו, בקולצ'נרוס רוצים את אחד מהשמות הבאים: קרלוס באקה (סביליה), צ'ירו אימובילה (דורטמונד) או מאורו איקרדי (אינטר). 


טבס. הלב רוצה לארגנטינה? (Gettyimages)

08:12

פאולו סוזה, שצפוי להתמנות רשמית בימים הקרובים כמאמן פיורנטינה, רוצה את המגן הימני של באזל טולנט שאקה השווייצרי.

קשר המבורג רפאל ואן דר וארט הוצג אתמול רשמית כשחקנה החדש של בטיס. 

 

סביליה רוצה את פליפה מלו הברזילאי כתחליף לסטפן אמביה שעזב לטרבזונספור. 

 

מלאגה קרובה להחתים את החלוץ הברזילאי של סלטה ויגו, צ'ארלס, תמורת חצי מיליון ליש"ט. 

 

סשה מרקוביץ', קשר פרטיזן בלגרד, הצטרף ליורדת מהליגה הראשונה בספרד קורדובה והוא החיזוק הראשון שלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי