פאברה התפטר מגלדבאך, קלופ ימונה למחליפו?

קלופ. היורש?
קלופ. היורש? | צילום: Gettyimages

השווייצרי עזב אחרי 4.5 שנים, אקס דורטמונד מועמד לתפקיד

(גודל טקסט)

בורוסיה מנשנגלדבאך היתה המועמדת העיקרית להתמודד העונה עם באיירן מינכן על תואר האליפות, אבל סידרה של שישה הפסדים ברצף בליגה ובאלופות הביאה לכך שלוסיאן פברה המאמן השווייצרי שקיבל שבחים מקיר לקיר התפטר מתפקידו.

 

מאמנה של גרמניה נבחרת לשעבר, ברטי פוגטס שהיה בעבר כוכב המועדון המליץ להנהלת הקבוצה להחתים את יורגן קלופ. פברה החליט לעזוב אחרי ההפסד האחרון לקלן 1:0. סוכנו של קלופ, מארק רושיקה, מיהר להכחיש שהמאמן יחתום במנשנגךדבאך שמעוניינת לפי הפרסומים ביוס לוקהוי שאימן אותה בעבר או בריקו שמידט מאמן קירקס הופנבך מהליגה השלישית בגרמניה.

 

 

רק בעונה שעברה מנשנגלדבאך סיימה שלישית אחרי באיירן מינכן ו-וולפסבורג כשהיא מפגינה כדורגל נהדר. פוגטס שזכה בחמישה תארים עם המועדון בין השנים 1965 עד 1979 המליץ לקבוצתו לשעבר להחתים אקס דורטמונד: "ההמלצה שלי תחתימו את קלופ. מנשנגלדבאך יכולה להגיע עד לצמרת חזרה. קלופ יהיה המאמן המושלם עבורם".

 

 

 

ביום רביעי תארח מנשגלדבאך את אאוגסבורג ללא מאמנה השווייצרי לראשונה מאז פברואר 2011. בקבוצה בהלם מהתפטרותו של פברה. סגן הנשיא ראנייר בונהוף אמר: "אנחנו פשוט המומים. חשבנו שנוכל לשכנע אותו להישאר, אבל ברגע שהודיע על כך פומבית הדברים השתנו. היו לו ארבע שנים וחצי מעולות כמאמן, עכשיו אנחנו צריכים לחפש מחליף וזה לא קל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי