מחפשת נפט: אינטר פותחת אקדמיות בדרא"מ

רונאלדו. בשירות אינטר
רונאלדו. בשירות אינטר | צילום: Gettyimages

הנרואזורי מחפשים כישרונות בברזיל. רונאלדו, סאנטי ואדריאנו יסייעו?

(גודל טקסט)

אינטר חושבת רחוק והבעלים האינדונזי, אריק טוהיר אישר תוכנית מהפכנית לטיפוח צעירים מוכשרים שאחר כך ישחקו בקבוצה הבוגרת. המועדון יפתח אקדמיות כדורגל בברזיל במטרה לספק שחקנים לבוגרים, שהרי מדובר בצוותא עם ארגנטינה בספקית השחקנים הגדולה בעולם.

 

27 אקדמיות ייפתחו ב-17 מדינות בברזיל בהן ילמדו את אותם שיטות הכדורגל של אינטר. כך השחקנים הכי מוכשרים יגיעו בשלים לקבוצת האם ואחרים שלא יהיו מספיק טובים יוכלו להימכר לקבוצות אחרות בעולם. בנוסף יקבלו הצעירים הברזילאים גם לימודים במימון אינטר.

 

 

האקדמיות לא רק יעניקו לימודים בחינם אלא גם ילמדו את השחקנים מנהל עסקים כך שיוכלו לצאת עם מקצוע ביד במידה ולא ישתלבו בכדורגל או ירצו לעסוק בכך אחרי פרישתם. הם גם יקבלו שיעורים באנגלית שיעזרו להם להשתלב בכדורגל האירופי.

 

כעת מצפים שמאמנים ממילאנו ואיטליה יטוסו לאותן אקדמיות ומנג'רים מקצועיים יבקרו בהן לאתר את הכישרונות הגדולים ולפקח על הנחלת פילוסופית הכדורגל של המועדון.

 

חלק מהאקדמיות כבר קיימות על ידי חברת רד בול המאמצת את זלצבורג וניו יורק רד בול בין היתר והוקמו ב-2009. מקים האקדמיות מרקוס שופ האוסטרי יירתם להקמת אקדמיות נוספות ברחבי דרום אמריקה.

 

אחד האחראים לפרויקט יהיה כוכב אינטר לשעבר, חבייאר סאנטי הארגנטיני שהציג את הפרויקט במאקנה בריו דה ז'ניירו. אינטר מקווה ליצור גם בסיס אוהדים גדול לקבוצה בברזיל ותשלח לאקדמיות שחקני עבר שלה רונאלדו, אדריאנו ואחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי