האם פנמה תמשיך להיות הסוס השחור של מקסיקו?

אוהדי מקסיקו. הנבחרת שמביאה את ההמונים למגרש
אוהדי מקסיקו. הנבחרת שמביאה את ההמונים למגרש | צילום: AFP

שידור ישיר בספורט2 ממשחקי חצי הגמר. בשני ייפגשו ארה"ב וג'מייקה

(גודל טקסט)

משחקי טורניר ה-"גולד קאפ" בארצות הברית נכנסים הלילה לישורת לפני האחרונה עם שני משחקי חצי הגמר: ארצות הברית מול ג'מייקה (00:55), מקסיקו מול פנמה (03:55).

 

האמריקאים היו מועמדים להגיע לגמר מול מקסיקו, אלא שג'מייקה מסתמנת כסוס שחור. ה"ראגי בויס" הפתיעו כמה מומחים כשהקדימו בראשות בית ב' את קוסטה ריקה החזקה. ג'מייקה התבלטה במשחק הגנה מצוין ויציאה למתפרצות קטלניות.

 

 

 המאץ' אפ של המשחק יהיה בין מייקל ברדלי האמריקאי ב-פ.צ. טורונטו לרודולף אוסטין הג'מייקני, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בלידס מהצ'מפיונשיפ ושיחק גם בקופה אמריקה.

 

קלינט דמפסי, חלוץ סיאטל סאונדרס, הוא הנשק העיקרי של ארה"ב אחרי שכבש שישה שערים בטורניר, כולל שלושער ב-0:6 ברבע הגמר נגד קובה. ארון ג'והנסון, שכלל לא היה בתוכניות של יורגן קלינסמן לפני הטורניר ונכנס ברגע האחרון לסגל, מככב בטורניר.

 

אוסטין. לידס ויתרה עליו, מככב בג'מייקה (Gettyimages)

 

בחצי הגמר השני תנסה מקסיקו לנקום בפנמה,  שהדיחה אותה בטורניר הקודם באותו שלב בדיוק וגרמה לסנסציה ענקית. מקסיקו ניצחה 0:1 את פנמה ברבע הגמר, פנמה ניצחה את טרינידד בדו קרב פנדלים.

 

מאמן מכסיקו, מיגל הררה, כעס על המארגנים שנאלצו להטיס את שתי הנבחרות באותה טיסה לאטלנטה. מכסיקו הגיעה מאוחר יותר לג'ורג'יה והררה מתח ביקורת על המארגנים על הבלאגן. "מקסיקו היא הנבחרת שמביאה את ההמונים למגרשים כאן", כעס הררה, "מפתיע אותי שאנחנו מקבלים יחס כזה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי