רואה משהו שאנחנו לא? פאולו סוזה רוצה את פלקאו

פלקאו. לא מסתדר באנגליה
פלקאו. לא מסתדר באנגליה | צילום: Gettyimages

החלוץ ממעט לשחק בצ'לסי, מאמן פיורנטינה מוכן לתת לו הזדמנות

(גודל טקסט)

פאולו סוזה פתח את העונה מצוין עם פיורנטינה ומוביל בסרייה A, אבל קבוצתו ספגה שני הפסדים רצופים. במחזור האחרון 2:1 מול נאפולי ואתמול הופתעה בבית על ידי לך פוזנאן הפולנית שניצחה באותה תוצאה.

 

בתוך כך פורסם שסוזה מעוניין לרכוש את רדאמל פלקאו בינואר אחרי שהקולומביאני אמר שיעזוב את צ'לסי לאחר שלא קיבל דקות משחק מז'וזה מוריניו. מדובר בהשאלה ממונאקו אליה הוא עדיין משתייך.

 

 

אקס מכבי ת"א רוצה לתת לקולומביאני הזדמנות להתאושש ולחזור לכושרו אחרי שהחלוץ הביע חששו שיאבד את מקומו בנבחרתו. הוא כבש רק שער אחד העונה ונמצא עמוק על הספסל אחרי דייגו קוסטה ולואיק רמי שמדורגים לפניו כחלוצים הראשונים של הקבוצה.

 

ה"דיילי מירור" שפרסם את הידיעה טוען שפלקאו הגיע למסקנה שהפרמייר ליג לא מתאימה לו אחרי שלא הצליח גם במנצ'סטר יונייטד. ז'וזה מוריניו טען שפלקאו לא יעזוב, אבל מחפש חלוץ במקומו – דובר על כמה מועמדים כמו אנטואן גרייזמן ואחרים.

 

קשר הוויולות, פדריקו ברנדסקי, אמר על ההפסד: "יש כנראה גם לילות כאלה בהם שום דבר לא הולך לך. אנחנו מודעים ליכולת שלנו, אבל לא שיחקנו טוב. היינו חסרי מזל ולא הצלחנו לכבוש, ואז ספגנו במתפרצות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי