הלילה בספורט1: מנצ'סטר יונייטד רוצה לזכות בגביע האלופות

לואיס ואן חאל. פוגש הלילה את פ.ס.ז'
לואיס ואן חאל. פוגש הלילה את פ.ס.ז' | צילום: Gettyimages

בצל המעבר האפשרי של די מריה לעיר האורות, החבורה של ואן חאל תפגוש ב-3:55 את פ.ס.ז'. רוני: "קיבלנו שחקנים איכותיים"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד פוגשת הלילה את פ.ס.ז' (3:55 בספורט1 וב-HD) למשחק ידידות מסקרן ב'סולדיר פילד' שבשיקאגו כאשר ניצחון יעניק לישדים האדומים את הזכיה בגביע האלופות – וזו תהיה זכייה שניה ברציפות במפעל אם כך יהיה. במקרה של תיקו יהיו בפנדלים. יונייטד כבר ניצחה את קלאב אמריקה (0:1), סאן חוסה (1:3) וברצלונה (1:3).

המנג'ר ההולנדי, לואי ואן חאל, שוקל לעלות עם אותו ההרכב שניצח את ברצלונה. במשחק המדובר דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה ומרואן פלאיני קיבלו דקות ראשונות במפעל. החלוץ המקסיקני, חאבי הרננדס, והשוער הארגנטיני, סרחיו רומרו, עשויים קבל דקות כאשר שון גוס הוא השחקן היחיד בסגל שעדיין לא שיחק.

ואן חאל החמיא לפני המשחק למגן לוק שואו, שנרכש בקיץ הקודם מסאות'המפטון אבל התקשה להתאקלם בקבוצה. המגן נרכש תמורת 29 מיליון ליש"ט ובגלל פציעות פתח רק 18 משחקים ונכנס פעמיים כמחליף. "הוא כישרון ענק. כמה שחקנים בגיל שלו יכולים להגיד שהם משחקים בקביעות בפרמייר ליג?".

וויין רוני אמר שהרכש של המועדון, שכלל הקיץ שחקנים בשווי של יותר מ-80 מיליון ליש"ט, יכולים לשדרג את הקבוצה. "קיבלנו שחקני איכותיים והם יכולים לתת לנו עוצמה נוספת. אני מרגיש שיש לנו את הסגל הנדרש בשביל להצליח בעונה הבאה". 

מייקל קאריק בן ה-34 לא נבהל מהתחרות הצפויה ב-11 עם באסטיאן שוויינשטייגר ומורגן שניידרליין. "אין לי בעיה להתמודד עם תחרות", אמר הקשר האנגלי, שבגלל פציעה בשנה שעברה, הוא ראה את ווין רוני משחק על המשבצת שלו.  

סוגיית מעברו של קשר יוונייטד, אנחל די מאריה, לקבוצה הצרפתית עדין נידונה לפי דיווחים, סוכנו של די מאריה, ז'ורז מנדש, הגיע לפאריס ודרש חוזה לחמש שנים ושכר שבועי של 170 אלף ליש"ט. השחקנים שנוסו בתפקיד של די מאריה, כגון לוקאס מורה, אדינסון קבאני, אסקיאל לאבסי וחביאר פאסטורה לא הרשימו ובמועדון מקווים שהארגנטינאי יהיה זה שימלא את החסר. הקבוצה של לוראן בלאן מגיעה למשחק לאחר 6:5 בפנדלים לצ'לסי כאשר לוח התוצאות הראה 1:1 בסיום המשחק. המאמן לורן בלאן שיתף במשחק 22 שחקנים, כולל הרכש החדש מטוטנהאם בנג'מין סטמבולי. 

 

Flying to #Chicago for #PSG players. Big game tonight against #manchesterunited #ParisLovesUS

A photo posted by Paris Saint-Germain (@psg) on

זינאדין זידאן אמר שרכישת די מאריה תאפשר לקבוצה מבירת צרפת לשדרג את היכולת שלה. "הוא מסוג השחקנים שיכולים לדחוף קבוצה לרמה גבוהה יותר", אמר זידאן במשחק הוקרה לכבוד מונדיאל 1998 שנערך במועדון הרוגבי של טולון, "זה הדבר שהם זקוקים לו לעלות שלב אחד יותר בליגת האלופות. ההבדל שהוא יכול לעשות עשוי להיות משמעותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי