צפו: המילואים של ניו יורק היממו את מוריניו‎

אדאמס. הכוכב הגדול הבא?
אדאמס. הכוכב הגדול הבא? | צילום: AFP

'המיוחד' שפע תירוצים לאחר ה-4:1 של צ'לסי. ילד אמריקאי בן 16 כיכב

(גודל טקסט)

אוהדי צ'לסי בהלם אחרי שקבוצתם הפסידה הלילה שעון ישראל לקבוצה השנייה של הניו יורק רד בול 4:2. שוערה הבוסני החדש, אסמיר בגוביץ', חטף רביעייה במחצית השנייה במשחק הבכורה שלו בקבוצה אחרי שעלה 8 מיליון ליש"ט. הוא ירד מהמגרש בהלם כמו ז'וזה מוריניו שאמר אחרי המשחק: "אני בטוח שאם היינו משחקים איתם עשר פעמים היינו מנצחים תשעה משחקים מתוכם".

 

מוריניו גם החל בסדרת תירוצים כמו: "בגוביץ' היה עייף מאוד, גם טיבו קורטואה שפתח במשחק היה עייף". צ'לסי טסה ממונטריאול לבולטימור למשחק ובחזרה. בהתחשב בעובדה שבהרכב ישחקו ג'ון טרי, ססק פברגאס ואוסקר שפתחו זו באמת סנסציה. מוריניו כעס 10 דקות אחרי פתיחת המשחק על אחד מאנשי הצוות של צ'לסי ששוחח בנייד שלו במהלך המשחק והוא רץ לצעוק עליו.

 

 

 

במהלך המשחק נראה "המיוחד" גם בועט בכיסא שלו בזעם כשלא האמין למראה עיניו. הדבר המדהים הוא שהשחקן שעשה בית ספר למנג'ר הוותיק הוא ילד בן 16 שהיה צריך להיות במיטה ולישון בעת המשחק. מדובר בטיילר אדמס שנולד ב-1999 והוא יזכור את הערב כנראה לנצח או יירכש על ידי צ'לסי בעתיד. הוא שיחק נגד ג'ון טרי הבלם וגבר עליו ועל בגוביץ' וכבש. הוא לא שיחק עדיין בקבוצה הבוגרת. הבולס עלו עם הרכב של מילואים ושחקני נוער.

 

מוריניו. לא האמין למראה עיניו (gettyimages)

 

מוריניו שיפגוש בשבת את פ.ס.ז' אמר: "הניו יורק היו חדים, עם המון מוטיבציה. הם נתנו לנו פייט מצוין, אבל המחצית השנייה שלנו היתה אסון. אני מאמין בשחקנים שלי ועשינו איתם הישגים גדולים, אבל היינו זקוקים למבחן טוב וקיבלנו אותו".

 

מאמן הניו יורק, ג'סי מארש, אמר: "עבורנו זו תוצאה מדהימה. טיילר מסיים רק עכשיו בית ספר תיכון והוא משחק בנבחרת ארה"ב עד גיל 17. יש לו עתיד גדול והוא אחד חזק שלא עושה חשבון לאף אחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי