ברצלונה וריאל רצו לעקוב אבל ג'יימס ורדי נפצע

ורדי. היכולת שלו לא נעלמה מהגדולות
ורדי. היכולת שלו לא נעלמה מהגדולות | צילום: gettyimages

חלוץ לסטר ואנגליה יחמיץ את המשחק הערב (21:35) מול ספרד

(גודל טקסט)

פרשני הכדורגל באנגליה אומרים שהיום הם יידעו טוב יותר מה מצבה האמיתי של נבחרת אנגליה לקראת היורו 2016 כשתתארח אצל ספרד באליקנטה, למשחק ידידות מסקרן (21:35, שידור ישיר בספורט1). הטענה היא שמשחקי הבית המוקדם היו כמו טיול אחר הצהריים עבור האנגלים. 

 

ווין רוני, שאמור לשבת על הספסל הערב, הודה שהוא יצטרך להילחם על מקומו בהרכב אנגליה ליורו, כאשר כיום שני חלוצי הנבחרת הארי קיין וג'יימי ורדי (הפצוע), נמצאים בכושר טוב יותר ממנו. סקאוטים של ברצלונה וריאל מדריד תכננו לעקוב אחרי חלוץ לסטר ורדי במשחק נגד ספרד, אבל התאכזבו לשמוע שהוא לא ישחק. ג'ו הארט יהיה קפטן הנבחרת. 

 

 

רוני ביקש מאוהדי הכדורגל האנגלים להפסיק להיטפל לדייגו קוסטה. חלוץ צ'לסי הורחק לשלושה משחקים אחרי המשחק עם ארסנל על סטירה שנתן ללורן קוסיילני, במשחק נגד ליברפול הוא נכנס עם המסמרים במרטין שקרטל ובמשחק נגד סטוק, אותת לריאן שואוקרוס מסטוק שהוא צריך דאודורנט. הוא אחד השחקנים השנואים בפרמיירליג, אבל רוני יצא להגנתו. 

 

רוני ומאמנו בנבחרת במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בספרד (צילום: gettyimages)

 

חלוץ מנצ'סטר יונייטד אמר: "אני לא רוצה שישתנה. הוא פייטר וזה מובנה בתוכו. לדעתי הוא שחקן גדול ואי אפשר לשנות אותו. הוא שחקן חשוב מאוד לצ'לסי והוא לוחם. יש לנו מספיק שחקני הגנה שיכולים להתמודד איתו ואם יעשה פרובוקציות, אני מקווה שזה לא יקרה, יש שופט שיטפל בזה".

 

רוני גם גילה שהצביע עבורו כשחקן השנה ולא עבור אדן הזאר בשנה שעברה. לשאלה הכל כך צפויה של עיתונאי אנגלי, האם רוני חושב שיוכל לנצח את קוסטה בקרב אגרופים, רוני לא ענה. 

 

רוי הודג'סון, מנג'ר אנגליה, אמר לפני המשחק שהוא אסיר תודה להתאחדות האנגלית: "הם יכלו לפטר אותי כמו שפיטרו את מאמן נבחרת הרוגבי. אני יודע שהיה לנו טורניר נוראי במונדיאל, אבל מאמין שהפעם נראה נבחרת אנגלית אחרת ביורו". 

 

בספרד דנו בשאלה מה יקרה אם ג'רארד פיקה שוב יספוג שריקות בוז מהצופים באליקנטה והוא אמר: "אני לא מתכוון לפרוש מהנבחרת בגלל שריקות בוז. למה שאעשה כיף למי ששונא אותי"? יחד עם זאת, בראיון לתחנת טלוויזיה אמר פיקה שהוא לא מתחרט על כך שעקץ את ריאל מדריד בחגיגות האליפות והוא היה עושה זאת שוב.

 

איקר קסיאס לא ספג ב-99 ממשחקיו במדי ספרד ב-164 משחקים ואם לא יספוג היום יהיה השוער הראשון בעולם שלא ספג במאה משחקים

 

הרכבים משוערים:

 

אנגליה: הארט, ווקר, סמולינג, ברטרנד, ג'ונס, לאלנה, סטרלינג, דלף, קאריק, ברקלי, קיין. 

 

ספרד: קסיאס, אלבה, ברטרה, פיקה, מאריו, טיאגו, בוסקטס, אינייסטה, פברגאס, קוסטה, אלקסר. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי