פיורנטינה הביסה 1:4 את אינטר ועלתה לפסגה

ניקולה קאליניץ' חוגג
ניקולה קאליניץ' חוגג | צילום: AFP

סוזה דרס: איליצ'יץ' ושלושער של קאליניץ' העניקו ניצחון ענק

(גודל טקסט)

אינטר הגיעה למפגש הביתי מול פיורנטינה כאשר היא עם מאזן מושלם, אבל היא גילתה שהדרך לאליפות עדיין ארוכה. החבורה של פאולו סוזה התעללה בזאת של רוברטו מנצ'יני והביסה אותה 1:4.

פתיחת המשחק הייתה שייכת לויולה והם עלו ליתרון כבר לאחר ארבע דקות כאשר איליצ'יץ' הכניע את סמיר הנדנוביץ' עם בעיטת עונשין מ-11 מטרים. החגיגה של האורחת המשיכה לאחר שניקולה קאליניץ' השלים צמד בדקות 18 ו-23.

 

הצרות של רוברטו מנצ'יני המשיכו לאחר שמירנדה הורחק בדקה ה-31. מאורו איקארדי צימק את התוצאה בדקה ה-60,  אבל זה היה מאוחר מדי. אקורד הסיום היה שייך לקאליניץ', שכבש את השער השלישי שלו בדקה ה-76 וקבע את תוצאת המשחק.

 

המנצחים עלו למקום הראשון לראשונה מ-1999. הנראזורי נותרו עם מאזן של 15 נקודות, כמו החבורה של סוזה, אבל עם הפרש שערים פחות טוב.      



סוזה חוגג תצוגה של פיורנטינה(Gettyimages)

 

דקה 4

פיורנטינה עלתה ל-0:1. יוסיפ איליצ'יץ' הכניע את סמיר הנדנוביץ' עם בעיטת עונשין מ-11 מטרים.


איליצ'יץ' כובש את הראשון (AFP) 

דקה 18

0:2 לפיורנטינה. הלם במילאנו. ניקולה קאליניץ' ניצל הדיפה לא טובה של הנדנוביץ' על מנת להכפיל את היתרון של הסגולים.   

דקה 23

0:3 לויולה. מדהים!!! החבורה של פאולו סוזה חוגגת בסאן סירו. מרקוס אלונסו העביר כדור רוחב לקאליניץ', שכבש מקרוב והשלים צמד.


שחקני פיורנטינה חוגגים (AFP)

דקה 31

אינטר נשארה בעשרה שחקנים. בנוסף לפיגור הגדול, הכחולים שחורים נשארו בעשרה שחקנים לאחר שמירנדה ביצע עבירה על קאליניץ', שהיה בדרכו לשער.

דקה 60

אינטר מצמקת ל-3:1. המקומיים ניצלו חוסר עירנות של הגנת האורחת על מנת לחזור להתמודדות. אלכס טלס הרים כדור חופשי, כ-25 מטרים אלכסונית מהשער, מאורו איקארדי נגח את הכדור לקורה ולאחר מכן ניצל את הריבאונד על מנת לדחוק את הכדור לרשת.


איקארדי אחרי השער המצמק (Gettyimages)

דקה 76

1:4 לפיורנטינה. הויולה בדרך לניצחון לאחר שקאליניץ' חטף את הכדור על סף הרחבה, החליף מסירות עם איליצ'יץ' וכבש את שערו השלישי במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי