עונה לביקורת: די מריה כבש, 0:1 לפ.ס.ז' על ראן

די מריה. נשיקה למצלמה
די מריה. נשיקה למצלמה | צילום: AFP

בלאן עלה בהרכב משני לפני ריאל. 1:1 לאתלטיקו מדריד מול לה קורוניה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

הרבה מאוד ביקורות חטף לאחרונה אנחל די מריה מהתקשורת הצרפתית. והערב (שישי) הוא החל לענות בחזרה כאשר כבש את השער היחיד במשחק בו ניצחה פ.ס.ז' 0:1 את ראן במסגרת המחזור ה-12 של הליגה הצרפתית.

 

הארגנטינאי נרכש בקיץ ממנצ'סטר יונייטד תמורת 60 מיליון יורו, אך איכזב לאחרונה ומיעט לבוא לידי ביטוי. אך השער היום, השלישי שלו בליגה מאז הגיע לצרפת (אותו מספר שהבקיע בעונה שעברה בפרמייר ליג) ודאי ישקיט את הרוחות.

 

 

ביום שלישי מצפה לדי מריה מפגש מול האקסית (האמיתית) שלו: ריאל מדריד, וניכר שלורן בלאן כבר חשב על המשחק עוד לפני ההתמודדות הערב מול ראן. לכן זלאטן איברהימוביץ', לוקאס מורה ומרקו וראטי היו בין אלו שהוצאו מההרכב.

 

השניים האחרונים גם היו אדריכלי הניצחון כאשר נכנסו למשחק בדקה 65, והכינו לארגנטינאי את השער עשר דקות לאחר מכן. וראטי שלח כדור ארוך נפלא למורה באגף, הברזילאי חדר על הקו והעביר לדי מריה שהמשיך מהאוויר וקבע את התוצאה הסופית. פ.ס.ז' מגדילה, זמנית לפחות, את הפער בפסגה ל-10 נקודות.

 

די מריה. חוגג גם בצרפת (AFP)

 

בספרד אתלטיקו מדריד ולה קורוניה נפרדו בתיקו 1:1 במסגרת המחזור העשירי של הלה ליגה. טיאגו העלה את הקולצ'ונרוס ליתרון בדקה ה-33, אך לוקאס פרס השווה 13 דקות לסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי