טוואטחה, לידיעתך: לופס מתקרב לפיורנטינה

לופס. ישאיר את טוואטחה בארץ?
לופס. ישאיר את טוואטחה בארץ? | צילום: Gettyimages

מגן בנפיקה צפוי לחזק את הקבוצה של פאולו סוזה בחלון ההעברות בינואר

(גודל טקסט)

פאולו סוזה הוא עד כה הפתעת העונה בסרייה A. איש לא ציפה שמאמן מכבי ת"א לשעבר יוליך את הטבלה ואוהדי פיורנטינה בהלם מהצלחת "הויולות". סוזה יודע שהדרך להצלחה עוד ארוכה וביקש מההנהלה לחזק את הגנת הסגולים בינואר. לא מזמן פורסם אומנם שטאלב טוואטחה עשוי להגיע לקבוצה בחלון ההעברות הקרוב, אבל לפי הדיווח ב'גאזטה דלו ספורט' המגן שיירכש הוא הארגנטיני ליסנדרו לופס.

 

פיורנטינה, שיש לה קשרים טובים עם המנג'ר הספורטיבי של בנפיקה, רוי קוסטה ששיחק בשורותיה בעבר, סיכמה לדברי העיתון על החתמת לופס ב-7 מיליון יורו פלוס בונוסים – סכום הרבה יותר נמוך מדרישת בנפיקה שרצתה בתחילה 20 מיליון יורו על השחקן. הקבוצה הפורטוגלית מוכנה למכור אותו מכיוון שהוא לא נמצא בתוכניות של מאמנה רוי ויטוריה.

 

 

לופס יחזק את ההגנה של סוזה שכוללת את גונסלו רודריגס, דויד אסטורי, פאקודנו רונקליה וננאד טומוביץ'. בקיץ ניסתה פיורנטינה להחתים את פיליפ מקסס, אבל הניסיון נכשל. בקבוצה יקצו 12 מיליון יורו לרכש בינואר – כסף קטן מול הגדולות, אבל בעוד שמילאן במשבר, יובנטוס עוד לא חזרה לחלק העליון של הטבלה ורומא מתקשה לשחזר את ימיה היפים, סוזה מוכיח שגם עם תקציב קטן הוא מסוגל לגנוב את הסוסים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי