המשך מגמה: טוטנהאם חמישית אחרי 1:3 על וילה

לאמלה וקיין מרוצים. בצדק
לאמלה וקיין מרוצים. בצדק | צילום: Gettyimages

דמבלה, עלי וקיין כבשו לתרנגולים, אייו צימק אך הפסיד בפעם השביעית ברצף

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בפרמייר ליג הושלם הערב (שני( כאשר טוטנהאם ניצחה 1:3 את אסטון וילה בווייט הארט ליין ועלתה למקום החמישי בטבלה, בעוד היריבה ספגה הפסד ליגה שביעי ברצף ונותרה אחרונה.

 

טים שרווד פוטר, ולפני המשחק אישרה הקבוצה מבירמינגהאם את מינויו של רמי גארד שאף צפה במשחק מן היציע, אך התוצאה הייתה המשך ישיר למגמה השלילית בה נמצאת וילה. בעוד טוטנהאם לא הפסידה מאז מחזור הפתיחה (חמישה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו), הווילאנס בדיוק ההיפך – מאז שניצחו במחזור הראשון את בורנמות' צברו רק נקודה בודדת (8 הפסדים ותוצאת תיקו אחת).

 

 

שמונה ימים אחרי שדרסה 1:5 את בורנמות', טוטנהאם שוב הציגה כדורגל טוב וצברה עוד שלוש נקודות. מוסה דמבלה, שכבש גם במחזור הקודם, הוסיף עוד אחד היום כבר בדקה השלישית. דלה עלי הצעיר הכפיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והארי קיין – שבוע אחרי השלושער – חתם את התוצאה שניות לפני הסיום אחרי מהלך קבוצתי יפה ובישול של אריק לאמלה. ג'ורדן אייו, שכבש גם הוא בשבוע שעבר, צימק בדקה ה-79 והיה קרוב גם להשוות, אך טיל אדיר שלו פספס במעט את המשקוף.

 

לוריס ואלדרווירלד חוגגים (GettyImages)

 

רמי גארד יורש קבוצה מדוכדכת מהמקום האחרון בליגה עם 4 נקודות ב-11 מחזורים, ולאקס ליון מחכה משימה לא פשוטה לחלץ את וילה, כאשר משחק הבכורה שלו הוא מול המוליכה – מנצ'סטר סיטי.

 

גארד. אתגר לא פשוט (GettyImages)

 

מאוריסיו פוצ'טינו כבר במקום החמישי, נקודה פחות ממנצ'סטר יונייטד הרביעית. ביום חמישי אנדרלכט תגיע לבקר במסגרת הליגה האירופית, אך התרנגולים ממילא לא לוקחים את המסגרת הזו יותר מדי ברצינות ולאור היריבה הבאה בליגה, ספק אם עכשיו יתחילו. ביום ראשון הם פוגשים את ארסנל לדרבי לונדוני לוהט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי