"אמא, ספרד!": באיטליה מתכוננים לשחזור הגמר

בופון במצב רוח טוב. ינוח 90 דקות?
בופון במצב רוח טוב. ינוח 90 דקות? |

קונטה חושב על השמינית ויבצע שינויים מול אירלנד (22:00 בספורטHD1)

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה הבטיחה את ראשות הבית עוד לפני מחזור הסיום אותו תערוך הערב מול אירלנד (22:00, ישיר בספורטHD1), אך ההפתעה הגדולה בדמות הניצחון של קרואטיה 1:2 על ספרד טרפה את הקלפים ותפגיש בין אלופת אירופה לבין האזורי כבר בשמינית הגמר.

בעיתון האיטלקי "גאזטה דלו ספורט" הלכו על הכותרת הכי פשוטה וחדה כאחד: "אמאל'ה, ספרד", כדי להמחיש מה עובר על האזורי מאז הידיעה כי יפגשו את הלה רוחה כבר בשלב 16 האחרונות. אנטוניו קונטה הבהיר עוד לפני המשחק כי יערוך מול אירלנד מספר שינויים ב-11, אך כעת עוד ברור עוד יותר כי תיערך רוטציה רחבה.

נראה כי אדר, דניאלה דה רוסי, ג'יורג'יו קיליני, לאונרדו בונוצ'י ואפילו השוער ג'יאנלואיג'י בופון יסופסלו למען מנוחה ראויה לפני שלבי הנוק-אאוט, כאשר סטפן א-שערוואי עשוי לפתוח בצד שמאל של ההתקפה. גם אנטוניו קנדרבה שנפצע קלות מול שבדיה לא צפוי לשחק.

האזורי מחכים ללה רוחה בשלב 16 האחרונות (מסך)

האירים מנגד, אחרי שהובסו 3:0 על ידי בלגיה, צפויים גם כן לבצע שינוים גדולים בהרכב. המאמן מרטין אוניל מתכנן להחליף שלושה מתוך ארבעה שחקני הגנה, כאשר שיימוס קולמן יהיה השורד היחיד בחוליה זו.

גם בהתקפה מסתמן שינוי משמעותי כאשר שיין לונג עשוי לרדת לספסל ולעלות במחצית השנייה – הרי שהאירים חייבים ניצחון בשביל לשמור על סיכוי לעלות לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי