"ביקשתי מהמשפחה לא להגיע למשחקים ביורו"

רוצה רק לחשוב על כדורגל בזמן היורו. בואטנג
רוצה רק לחשוב על כדורגל בזמן היורו. בואטנג | צילום: gettyimages

ג'רום בואטנג מגרמניה חושש מהמצב הביטחוני בצרפת: "רוצה להתמקד רק בכדורגל"

(גודל טקסט)

גרמניה תשחק בעוד מספר ימים את משחק הבכורה שלה ביורו 2016, ושחקנים באלופת העולם מביעים בגלוי את החשש שלהם מהמצב הביטחוני הלא בטוח בצרפת.

 

בראיון לעיתון בילד, ג'רום בואטנג סיפר כי ביקש ממשפחתו לא להגיע למדינה השכנה. "המשפחה שלי והילדים לא יבקרו באצטדיון. הסיכון עבורי הוא פשוט גדול מדי", סיפר בראיון בלם באיירן מינכן.

 

 

כ-100,000 אנשי 

 

"כמובן, מצד אחד זה מאוד עצוב שאתה צריך לחשוב על עניינים כאלה, אבל מהעבר השני קרו לאחרונה כל כך הרבה דברים שגורמים לך לחשוב על כל מיני דברים", אמר. "אני רוצה לחשוב רק על כדורגל בזמן הטורניר, ואני ארגיש הרבה יותר טוב כשאני אדע שהמשפחה שלי לא נמצאת בתוך האצטדיון". למרות זאת, בואטנג הבהיר: "בסופו של דבר מדובר בהחלטה שכל אחד מקבל עבור עצמו".

 

אחרי מתקפת הטרור הקטלנית שהכתה את פאריס בסוף חודש נובמבר, במהלכה נרצחו 130 איש, החשש הביטחוני סביב הטורניר הגדול של הקיץ באירופה צף כל העת. רק ביום שני הודיעה סוכנות הביון האוקראינית שהיא עצרה אזרח צרפתי שברשותו היום רובים, נפצים וכמות גדולה של חומר נפץ, כשלפי האוקראינים העצור תכנן לבצע פיגוע רב נפגעים במהלך הטורניר עצמו, אותו יאבטחו לא פחות מ-100,000 אנשי אבטחה.

 

גרמניה תשחק בבית 3 ביורו יחד עם פולין, צפון אירלנד ואוקראינה, נגדה היא תקיים את משחק הבכורה שלה ביום ראשון ה-12 ביוני (22:00, ישיר בספורט1).

 

המשחק הראשון של גרמניה – נגד אוקראינה ביום שני (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי