"זו הסיבה שמסי תמיד יהיה צעד לפני רונאלדו"

שלב התגובה האיסלנדית
שלב התגובה האיסלנדית |

האיסלנדים תוקפים את כוכב פורטוגל בעקבות דברי הביקורת המזלזלים שלו

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו מנסה כבר שנים למחוק את התדמית של השחקן האגואיסט שחושב רק על עצמו. ב-1:1 מול איסלנד ראינו את רונאלדו הישן שדאג רק לעצמו, התרגז על חבריו שלא מסרו לו את הכדור ותקע את המשחק.

 

אחרי התיקו הוא יצא בהתקפה מכוערת ולא ממש ספורטיבית על איסלנד הקבוצה שבאה ושיחקה כדורגל חיובי, אבל כמובן לא שכחה לשמור על הכוכב ולא הפקירה את ההגנה שלה.

 

 

במיקס זון אחרי המשחק פתח רונאלדו במונולוג מכוער וחסר כבוד לאיסלנדים אולי בגלל שמאמנם לארס אלגרבק טען יום לפני כן שהפורטוגלי יכול להיות שחקן קולנוע מצוין, כי הוא מתחזה כל הזמן ונופל ברחבה.

 

"זה היה משחק מתסכל בו אנחנו ניסינו לנצח, ואיסלנד לא ניסתה כלום", אמר רונאלדו. "הם כבשו והגיעו לשני מצבים כל המשחק, וחוץ מזה רק הגנו על הכדור. הם החנו את האוטובוס בתוך השער כך שהיה קשה כשרק נבחרת אחת מנסה לשחק, אבל אנחנו בטוחים במאה אחוז שננצח במשחק הבא".

 

כוכב ריאל מדריד המשיך באותו כיוון כשאמר: "היה להם לילה מזליקי. אנחנו ניסינו את המיטב והם רק הגנו ושיחקו על מתפרצות". החלוץ סיים בעקיצה: "כשהם רק מנסים להגן ולא לתקוף זה מראה על מנטליות קטנה. הם חגגו את התיקו כאילו זכו ביורו ואני מבטיח לכם שהם לא יגיעו לכלום באליפות".

 

אויב של מדינה שלמה (GettyImages)

 

בפורטוגל לא התרגשו מדברי הכוכב שלהם והתקשורת העניקה לו ציון 4 על משחקו. גם האיסלנדים לא נשארו חייבים על כר הדשא וגם מחוצה לו ואמרו שרונאלדו בכיין שסרב ללחוץ ידיים לשחקנים של איסלנד ולא היה מוכן להחליף איתם חולצות. הבלם רגנאר סיגורדסון: "רונאלדו לוזר. הוא לא הפסיק לחפש לצלול כמו שאמר המאמן שלנו. עדיף שינסה לשחק כדורגל".

 

עוזר מאמן איסלנד הלימיר היימגריסון: "למישהו יש בעיה עם זה שחגגנו? תיקו נגד פורטוגל זה כמו ניצחון. ההגנה שלנו עבדה מצוין, היינו מאורגנים במגרש. שמרנו את רונאלדו איזורית, כי זה לא פייר לשים עליו שחקן אחד והעובדה שהיה עצבני מאוד נובעת מכך שהצלחנו בעבודה".

 

קארי ארנסון עקץ את רונאלדו: "הוא אולי שחקן גדול, אבל בואו נאמר שהוא בן אדם קטן. כמעט גנבנו את הניצחון בדקה האחרונה אז איך זה מתיישב עם דבריו כאילו שיחקנו הגנתי. ברור שלנבחרת כמו איסלנד קשה ליצור מצבי כיבוש רבים כמו פורטוגל. מה שרונאלדו אמר היא הסיבה מדוע ליונל מסי תמיד יהיה צעד אחד לפניו. האמת שנהניתי מכל מילה שהוא אמר".

 

אפילו מאמן ספורטינג ליסבון ז'ורז' ז'סוס מתח ביקורת על רונאלדו כשאמר: "הוא צריך להתאים את עצמו לשיטה של הנבחרת בה הוא חלוץ מרכזי. הם משחקים אחרת ממה שהוא משחק בריאל מדריד ועדיף שבעתיד הוא יהיה חלוץ חוד, כי תהיה לו פחות אנרגיה להגיע מהאגפים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי