"זכורים לנצח", "תהילה בלי רונאלדו", "המומים"

המארקה מפרגן לשכנה הקטנה
המארקה מפרגן לשכנה הקטנה |

עיתוני העולם בחרו מגמות בכותרות. בפורטוגל חגגו, בקטאלוניה עקצו

(גודל טקסט)

עיתוני העולם וכמובן גם בפורטוגל התעסקו בגמר היורו, בפציעה של רונאלדו ובחגיגה ההיסטורית של הסלסאו. מאידך גם באכזבה של המארחת צרפת.

 

העיתון "או ז'וגו" בחר בכותרת "זכורים לעד". בתיאור המשחק נכתב: "זה יום שלא יישכח לעולם. ה-10 ביולי היה יום בו ספורטאים פורטוגלים שונים זכו במדליות בענפי ספורט שונים, אבל הסתיים בזכייה הגדולה מכולן". ציון 10 קיבל השוער רוי פטריסיו, פפה וחוסה פונטה קיבלו 9, נאני, זו'אאו מריו, רפאל גררו וסדריק סיימו עם 8. אדר נבחר למצטיין בזכות אותו שער עם ציון 10 נוסף וכמובן שאפשר להבין את הכותרות והחגיגות.

 

 

גם בספרד כמובן החמיאו לשכנה מהחצי האי האיברי. ב"ספורט" הקטאלוני רמזו עם ספק עקיצה לרונאלדו בכותרת: "תהילה בלי רונאלדו".

 


בקטאלוניה חייכו?

 

ב"אס" היו כמובן פחות עוקצניים

 

ה"ל'אקיפ" הראה את פול פוגבה מליט ראשו ומכוסה בחולצה שלו תחת הכותרת: "המומים". העיתון ציין: "גמר עצוב. ביום בו כולנו רצינו לחגוג באה פורטוגל ונתנה לנו מכה קשה. הולך להיות לנו קיץ ארוך והאכזבה של הגמר תלווה אותנו עוד הרבה זמן. אדר עשה לנו את מה שעשו היוונים לפורטוגלים ביורו 2004".

 


השער של הל'אקיפ

 

העיתון גם כתב בטור בשער: "לא תמיד הנבחרת הכי חזקה זוכה בטורניר. את זה הוכיחו לנו הפורטוגלים שהיה להם יותר רצון כנראה לזכות".

 

הציונים של העיתון ל'אקיפ לצרפתים לא מחמיאים. דימיטרי פאייט גיבור המשחק הראשון בטורניר ספג אש עם ציון 3, פול פוגבה שמוערך ב-100 מיליון ליש"ט ציון 4 וכך גם אוליבייה ז'ירו. היחיד שבלט היה מוסא סיסוקו עם ציון 7.

 


גם הליברסיון לא ריחם 

 

פוגבה קיבל את הביקורת הכי קשה אחרי שבכתבה גדולה נאמר בעיתון שהוא לא הגיע לגמר ובעצם היה לו טורניר מאכזב. הוא היה היחיד מהסגל הצרפתי שלא דיבר במסיבת עיתונאים.

 

באיטליה בחרו ב"פורטוגליסימו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי