"יובנטוס קרובה לסכם עם סאנטוס על גאביגול"

גאביגול. לצדו של היגוואין?
גאביגול. לצדו של היגוואין? |

החלוץ הברזילאי צפוי לעבור לטורינו. וגם: טוראן מעורר סערה וג'ו אלן חתם בסטוק

(גודל טקסט)

הקיץ הזה מסמן כסוער במיוחד בכל הנוגע לחלון ההעברות, וגם הפעם חרושת הדיווחים והשמועות לא פוסקים. בזמן שעסקאות הענק של פול פוגבה וגונסאלו היגוואין עדיין נמצאות כדיווח בלבד, קבוצות ושמות חדשים צצו והעדכונים נמצאים ממש כאן:

רשמי

סטוק סיטי החתימה לאחר מו"מ ארוך את "צ'אבי הוולשי", ג'ו אלן שהרשים ביורו האחרון ונמכר מליברפול תמורת 13.5 מיליון פאונד. אלן בן ה-26 חתם לחמש שנים.

BREAKING | Stoke City are delighted to announce the signing of Joe Allen from @LFC on a 5-year deal #SCFCpic.twitter.com/3XqQ8EFyyk

— Stoke City FC (@stokecity) July 25, 2016

אוקזר צירפה הבלם הצרפתי סטפן ספראנגה בהשאלה לעונה ממארסיי.

העולה החדשה לליגה הראשונה בספרד אלאבס החתימה את ננאד קרסטיטיץ' קשרה הסרבי של סמפדוריה.

OFFICIAL: @Alaves have confirmed the signing of Nenad Krsticic on a one-year deal. pic.twitter.com/vfgw2WDTIt

— MARCA in English (@MARCAinENGLISH) July 25, 2016

שחקן הכנף הסרבי פיליפ קוסטיץ' עבר בדיקות רפואיות והשלים מעברו להמבורג משטוטגרט עבור 15 מיליון יורו.

אחרי שהיה על הכוונת שלה תקופה ארוכה הצליחה סטוק להשלים את רכישתו של המצרי בן ה-19 רמאדן סובחי. שחקן הכנף של אל אהלי נחשב לכישרון גדול.

ויאריאל החתימה רשמית את המגן השמאלי חוסה אנחל ואלדס ואת השוער אנדראס פרננדס מפורטו. הצוללת הצהובה מימשה בכך את האופציה שהיתה לרכוש את השניים.

#CVFNews | @AndresFdez86 y @joseangel3cote, nuevos jugadores del Villarreal. ¡Bienvenidos! https://t.co/h88ANBwZqhpic.twitter.com/qyhiddcr6q

— Villarreal CF (@VillarrealCF) July 25, 2016

שמועות

יובנטוס מנסה לקצץ את הסכום מעסקת גונסאלו היגוואין והציעה לנשיא נאפולי, אאורליו דה לאורנטיס שלושה שחקנים: החלוץ סימונה זאזה, הקשר רוברטו פריירה והשוער נטו. כעת מדווח שהעסקה עומדת על 90 מיליון יורו, זאת לאחר שהוערכה לפני כן ב-94.7 מיליון יורו. החלוץ הארגנטיני צפוי לנחות בטורינו עד יום רביעי. 

הגברת הזקנה גם לא ירדה מכוונתה לצרף את איבן ראקיטיץ' מברצלונה, כך טוענים דיווחים שונים באיטליה, או את חברו לקבוצה חאבי מסצ'ראנו. לאור החתמתו של אנדרה גומש בבארסה ואחרי שהקבוצה סירבה לשבת על הארכת חוזה עם סוכנו של הקרואטי צצו שמועות על כך שמעמדו של ראקיטיץ' התערער. אם לא די בכך, בברזיל נטען כי סאנטוס שוקלת בחיוב הצעה בגובה 20 מיליון יורו שהגישה הגברת הזקנה על גאביגול, החלוץ בן ה-19 שבו מעוניינת גם נאפולי.

 

גאביגול במדי ברזיל. בקרוב עם היגוואין בטורינו? (Gettyimages

 

איזה חלוץ יסגור כגיבוי בברצלונה? לוסיאנו וייטו או קווין גאמיירו. "מבחינתנו אנחנו רוצים לשמור את וייטו בקבוצה, אבל חשוב גם מה שהשחקן רוצה", רמז נשיא אתלטיקו, אנריקה סרסו שהכחיש שיש סיכום עם ברצלונה על מכירתו ב-22 מיליון יורו ואמר שלא קיבל פנייה רשמית מהקבוצה. עיתוני ספרד חלוקים בדיווחים איזה חלוץ מבין השניים יגיע לקאמפ נואו.

 

בטורקיה מפורסם כי בשיקטאש רוצה לשאול את ארדה טוראן קשר ברצלונה. הידיעה עוררה סערה בטורקיה בגלל שהקשר גדל אצל היריבה העירונית גלאטסראיי. בשבוע שעבר פורסם שדורטמונד רוצה את טוראן, אבל נשיא בארסה הבהיר שהוא לא יעזוב לשום מקום.

 

ב"גאזטה דלו ספורט" נטען כי רק סכסוך על גובה העמלה מפריד מחתימה על עסקת פול פוגבה ליונייטד. הסוכן, מינו ראיולה דורש 20 אחוז מהמכירה שתנעו בין 120-125 מיליון יורו, כלומר מעל 30 מיליון דולרים. הקבוצות מנסות להגיע להסכמה בנושא כשיונייטד דורשת כי גם יובה תשלם חלק מהסכום. על פי דיווח נוסף ראיולה המריא במיוחד למיאמי על מנת לסגור את פרטי החוזה עם פוגבה, צעד שהוא לא נוהג לעשות עם שחקניו.

 

 

Raiola flying to Miami to join Pogba is not a common move. Raiola just never needs to meet back his player to close the deal. Unprecedented

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) July 25, 2016

 

אתלטיקו מדריד לא מוותרת על דייגו קוסטה, שנמכר לפני שנתיים לצ'לסי ב-32 מיליון ליש"ט, אבל אם לא תצליח להחתים אותו תנסה ללכת על קרלוס באקה ממילאן. בנוסף, נאפולי הגישה הצעה לרוסונרי כדי לצרף את החלוץ הקולומביאני. פרטי ההצעה: 20 מיליון יורו והקשר המרוקאי עומאר אל-כדורי. מילאן גם במו"מ עם ווסטהאם וסביליה שרוצות את החלוץ.

 


לאן תלך? קרלוס באקה (Gettyimages)

 

ליברפול הציעה 8 מיליון ליש"ט עבור בן צ'ילוול מלסטר. הוא עשוי לאייש את עמדת המגן השמאלי אך גם ייטרו ווילמס מפ.ס.וו נכנס כעת לתמונה.

 

ווטפורד הציעה 7.2 מיליון יורו על  הבלם ההולנדי, ברונו מרטינס-אינדי מפורטו.

 


זוזוליה, בדרך לבטיס (Gettyimages)

 

חלוץ דנייפרופטרובסק, רומן זוזוליה מבוקש בבטיס. החלוץ בן ה-26 מורחק לחצי שנה על קטטה בה היה מעורב עם השופט במשחק גביע. לפי העיתון "דיאריו דה סביליה" החתימה קרובה.

 

צ'לסי טוענת שנאפולי דורשת יותר מדי כסף על הבלם הסנגלי קאלידו קוליבאלי (50 מיליון ליש"ט) ושוקלת החתמתו של סטפן דה פריי, בלם לאציו, שמחירו 20 מיליון ליש"ט.

מריו גומז, חלוץ פיורנטינה שהושאל בעונה האחרונה לבשיקטאש, עשוי להצטרף למריו גצה ואנדראה ושורלה ולעבור לבורוסיה דורטמונד. גם אינטר דולקת בעקבות הגרמני.


גצה וגומז. ישתפו פעולה בדורטמונד? (Gettyimages)

ג'ו אלן קרוב לעבור מליברפול לסטוק ב-15 מיליון ליש"ט. 

אנדרלכט הציעה 1.7 מיליון יורו לזניט כדי לרכוש את בלם נבחרת בלגיה, ניקולאס לומברטס

וויסאם בן יידר ששיחק עם עדן בן בסט בטולוז מועמד לעבור לווסטהאם. 


כמעט בסטוק. ג'ו אלן (Gettyimages)

סלטה ויגו רוצה את דניס פראט קשרה של אנדרלכט. 

רונאלד קומאן, מנג'ר אברטון, רוצה את קשר סוונזי האיסלנדי גילפי סיגורדסון

שינויים על הקווים? רוברטו מרטינס מועמד להחליף את סטיב ברוס כמנג'ר האל. מרטינס פוטר מאברטון אחרי עונה גרועה במיוחד. 


לספורטינג הוא כבר לא יגיע. ואן פרסי (Gettyimages)

ז'ורז'ה ז'סוס, מאמן ספורטינג ליסבון, דחה את האפשרות שרובין ואן פרסי יחתום בקבוצה, אחרי שטען שאין להם אפשרות לצרפו בגלל משכורתו הגבוהה. 

דיוויד מויס רוצה את אדנן ינזואי, קשר מנצ'סטר יונייטד. מויס, מנג'ר סנדרלנד, היה זה שנתן לו את ההזדמנות כשאימן באולד טראפורד.

אלכס פריצ'רד מטוטנהאם מועמד לסוונזי. הספרס הודיעו לקשר נאביל בנטאלב שהוא צריך למצוא קבוצה חדשה. 


לאן תלך? קרלוס באקה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי