"יונייטד תודיע על מינוי מוריניו אחרי גמר הגביע"

ינסה להשאיר את דה חאה. מוריניו
ינסה להשאיר את דה חאה. מוריניו | צילום: gettyimages

דיווח בספרד: המיוחד סירב לאמן תחת ואן חאל שיעזוב. ירוויח 15 מיליון ליש"ט

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)

לפי העיתון הספרדי "אס", רעידת האדמה המתוכננת במנצ'סטר יונייטד תתרחש כבר הערב (שבת), אחרי גמר הגביע האנגלי בין יונייטד לבין קריסטל פאלאס (19:30, ישיר בספורט1). לפי הפרסום, יתכן שז'וזה מוריניו יוצג מיד לאחר הגמר בתור המנג'ר החדש ללא קשר לתוצאת המשחק, כך שאם לואי ואן חאל פינטז על כך שזכייה במפעל הכדורגל הוותיק בעולם תשאיר אותו, הוא צפוי לאכזבה.

 

לפי הפרסומים, המו"מ בין מנכ"ל מנצ'סטר אד אדוורד לבין סוכנו של הפורטוגלי ז'ורז' מנדס התקיים לפני כשבוע, ובמהלכו השניים סיכמו על הפרטים האחרונים. המיוחד צפוי לחתום לשלוש שנים, עם שכר עתק של כ-15 מיליון ליש"ט לעונה.

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

מוריניו לא מוכן לעבוד תחת ואן חאל (gettyimages)

 

בפרסום נשללה האפשרות שפורסמה בימים האחרונים, לפיה ואן חאל ישודרג לעמדת המנהל ספורטיבי. האפשרות עצמה הועלתה במגעים בין הצדדים, אבל מוריניו הבהיר שהוא לא זקוק לתפקיד כזה במועדון, ובאופן כללי הוא לא מעוניין שוואן חאל יהיה מעליו. ביונייטד גם סבורים שהיחסים הלא טובים שיש בין ואן חאל וחלק מהשחקנים לא מאפשרים את הישארתו ויזיקו לקבוצה.

 

העיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז" הזכיר ששנה לאחר שמורינו מונה למאמן ריאל מדריד, הנשיא פלורנטינו פרס פיטר את חורחה ולאדנו שהיה בעבר מאמן הקבוצה והמנג'ר המקצועי שלה. כשנשאל למה השיב: "מוריניו ביקש להיות מאמן בסגנון של מנג'ר אנגלי בריאל מדריד". רבים עוד זוכרים איך מוריניו כעס כשאברם גרנט מונה לתפקיד מנהל מקצועי בצ'לסי מאחורי גבו.

 

למוריניו יש טראומה ממנהל מקצועי שעובד מעליו (gettyimages)

 

באנגליה פורסם שקיימת גם אפשרות לפיה אם יונייטד תניף את הגביע, יחכו ראשיה ליום שני כדי להודיע על פיטורי ואן חאל כדי לא לערב שמחה בהודעה מעציבה מבחינת ההולנדי. יחד עם זאת, ככל הידוע זה יהיה משחקו האחרון של ואן חאל מאחורי הקווים של השדים האדומים, ורבים מהאוהדים של הקבוצה וחלק מהשחקנים ישמחו לראות את גבו.

 

לדברי העיתון מוריניו דרש שינוי גדול בסגל של הקבוצה בקיץ הקרוב. חואן מאטה, ממנו הפורטוגלי נפטר כשהיה בצ'לסי, צפוי להיות ראשון העוזבים. מרואן פלאיני, ממפיס דפאיי, מייקל קאריק וייתכן שגם בסטיאן שוויינשטייגר וכמה שחקני הגנה צפויים לעזוב גם הם. נראה שדויד דה חאה יישאר אם מוריניו יגיע, למרות שהקבוצה לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות.

 

מוריניו ינסה להשאיר אותו. דה חאה (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי