"ירידת מחירי הנפט פגעה בפ.ס.ז'". זלאטן יישאר?

זלאטן. גם עתידו של קבאני יושפע מכך?
זלאטן. גם עתידו של קבאני יושפע מכך? |

סוכנו של השבדי חשף פרטים חדשים על עתידו. וגם: קבאני ובאלוטלי לאן?

(גודל טקסט)

מינו ראיולה, סוכנם של כוכבי ענק וביניהם פול פוגבה, רומלו לוקאקו וכמובן זלאטן איברהימוביץ', התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" וירה לכל הכיוונים באשר למיוצגיו. 

 

על זלאטן איברהימוביץ' אמר הסוכן: "איברה הוא כמו בראד פיט בסרט בנג'מין באטן, אחד שהופך לצעיר יותר עם הזמן. בהתאם למצבו הפיזי הוא יכול לשחק עוד חמש שנים".

 

 

ראיולה, המשמש כיועץ כלכלי של בפ.ס.ז' וביונטוס, סרב לאשר שהחלוץ קיבל הצעה להרוויח 70 מיליון יורו מקבוצה בסין, אבל הדגיש: "כל קבוצה אליה יילך זו תהיה החלטה מיוחדת. יש לו הצעות מכל היבשות. פ.ס.ז' עושים הכל כדי לשכנע אותו להישאר. פאריס תמיד תישאר אופציה. הפרמיירליג? חוץ ממנצ'סטר סיטי כל הגדולות רוצות אותו וב-סרייה A כל הגדולות כולל נאפולי". 

 

Oggi in #primapagina un'intervista esclusiva a Mino Raiola: "Anche #Inter, #Milan e #Napoli su #Ibrahimovic" pic.twitter.com/esMA6xNpmw

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) March 30, 2016

ראיולה רמז שהחלוץ השבדי לא יגיע למילאנו לסיום הקריירה – לאינטר מכיוון שלדעתו הפרויקט של אריק טוהיר לא ברור, הקבוצה לא משכנעת ועל היריבה העירונית הוסיף שמילאן צריכה להתחזק בעוד 3-4 שחקנים כדי שתוכל לפנות לאיברהימוביץ'.

 

בנוסף דיבר ראיולה גם על עתידו של מאריו באלוטלי, חלוץ נוסף אותו הוא מייצג: "לא יכול להגיד מילה על מצבו. הוא עוד לא חזר לעצמו אחרי הפציעה. כרגע יותר חשוב שמריו יחזור לחייך על המגרש, כי בחיים האישיים הוא מאושר", סיפר על מי שישוב לליברפול בסיום העונה.

 

"בחיים האישיים הוא מאושר" (Gettyimages)

 

על השוער הצעיר ג'יאנלואיג'י דונארומה, עליו דורשת מילאן 40 מיליון יורו, אמר לסיום: "אנטוניו קונטה צריך לקחת אותו ליורו 2016 כדי שיקבל ניסיון, גם אם לא ישחק. אנחנו אמורים להאריך את חוזהו במילאן, זו לא תהיה בעיה. אם השוער יעזוב את מילאן זה יהיה רק לקבוצה בכירה בחו"ל". 

דווקא בסיום דבריו, כשהתייחס לעתידו של אדינסון קבאני בעיר האורות, הטיל ראיולה פצצה ואמר: "לפ.ס.ז' יש פחות כסף בגלל ירידת מחירי הנפט. לכן היא רוצה להשאיר את איברהימוביץ' ואולי גם את קבאני".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי