0:1 למקסיקו על צ'ילה, משער של צ'יצ'ריטו

צ'יצ'ריטו. חגיגות יום הולדת מושלמות
צ'יצ'ריטו | צילום: AFP

החלוץ קבע את התוצאה אחרי 86 דקות, הטריקולור כבר 19 משחקים ללא הפסד

(גודל טקסט)

אולי הנבחרת שנראית הכי מוכנה ודרוכה לקופה אמריקה היא מקסיקו. זה לא רק ניצחון 0:1 הלילה על צ'ילה משער מאוחר של חבייר צ'יצ'ריטו הרננדס, אלא הרצף המדהים של חואן קרלוס אוסוריו ושחקניו.

חלוץ לברקוזן קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86 והעניק לטריקולור ממרכז אמריקה ניצחון במשחק ההכנה האחרון לפני תחילת הקופה אמריקה (בין שישי לשבת, 04:30 בספורט1 וב-HD), אבל חשוב מכך הוביל לכך שמקסיקו 19 משחקים רצופים ללא הפסד – והיא למעשה הנבחרת בעלת הרצף הטוב ביותר בעולם בימים אלו.

Watch out Copa America: Mexico is unbeaten in its last 19 games, longest active streak among international teams. pic.twitter.com/YEkrJvDUHO

— SportsCenter (@SportsCenter) June 2, 2016

צ'יצ'ריטו, שכבש בנגיחה ביום הולדתו ה-28, רחוק כעת רק שני שערים מז'ארד בורגטי, שיאן הכיבושים של הנבחרת שהרשית 46 פעמים. במחצית הראשונה, חשוב לציין, מקסיקו ניסתה לשחק בשיטה שטרם תרגלה במהלך משחק וכלל לא הצליחה להיכנס לרחבה הצ'ילאנית או לבעוט לשער היריבה, אך במחצית השנייה העבירה הילוך והכריעה את ההתמודדות.

ההפסד האחרון של מקסיקו למעשה היה בקופה אמריקה לפני קרוב לשנה, אז נכנעה 2:1 לאקוודור, ומאז מונה אוסוריו למאמן רשמה מקסיקו שבעה ניצחונות רצופים ובהם לא ספגה אפילו פעם אחת. מרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי