1:2 למילאן על בורנמות' בבכורה של ווילשיר

ווילשיר. ימציא את עצמו מחדש בבורנמות'
ווילשיר. ימציא את עצמו מחדש בבורנמות' |

משחק ראשון העונה לטוטי, רומא גברה על סן לורנסו. ניצחונות לברמן ואודינזה

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

לא מעט מועדונים מנצלים את פגרת הנבחרות, עורכים משחקי אימון ומשפרים את הדברים האחרונים לפני שממשיכים את העונה הארוכה. גם היום, בצל ההכנות של הנבחרות הלאומיות לפתיחת קמפיין המוקדמות המונדיאל 2018, נערכו מספר משחקים מעניינים. לפניכם הבולטים שבהם:

בורנמות' – מילאן 2:1

וינצ'נצו מונטלה נאלץ להסתדר בלי הרבה שחקנים שעזבו למשימות הלאומיות ונתן דקות משחק בעיקר לאלה שלא זוכים להן בתחילת העונה. לואיז אדריאנו וחוסה סוסה היו המרוויחים העיקריים מהרוטציה אחרי שרשמו 13 דקות ביחד בשורות הרוסונרי בשני מחזורים האחרונים. בשורות בורנמות' ערך הופעת בכורה ג'ק ווילשיר, המושאל מארסנל. הקשר האנגלי שיחק 45 דקות ולא בלט במיוחד.

תחת גשם שותף סוסו וניאנג שדווקא פותחים בקביעות אצל מונטלה היו אלה שסידרו למילאן ניצחון עם שני שערים תוך שלוש דקות. ליס מוסה כבש את השער לזכות הדובדבנים.


ווילשיר במדים החדשים  (טוויטר)

רומא – סן לורנסו 1:2

פרנצ'סקו טוטי קיבל לראשונה העונה דקות משחק לאחר שלא הצליח לעשות זאת בליגה ומוקדמות ליגת האלופות. גם חואן איוטרבה, ז'ואן ז'זוס ופדריקו פאסיו פתחו בהרכב של לוצ'אנו ספאלטי. איטורבה היה זה שהעלה את הזאבים ליתרון בפתיחת המחצית השנייה, פרננדו בלוצ'י איזן זמנית וקבה קולי, הסנגלי הצעיר, קבע את תוצאת המשחק.


דקות ראשונות העונה לטוטי  (טוויטר)

תוצאות נוספות:

אודינזה – אולימפיה ליובליאנה 1:3

בורוסיה מנשנגלדבאך – האנובר 1:2

קיקרס אמדן – ורדר ברמן 8:1

סטנדארד לייז' – מארסיי 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי