1:5 לאתלטיקו על בטיס, הפסד לפאקו בבכורה

גריזמן
גריזמן | צילום: AFP

צמד לגרייזמן, 3 ימים לפני ברצלונה. ולנסיה שוב נפלה, 2:1 ללאס פלמאס

(גודל טקסט)

עוד לפני הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, הצלע השלישית בצמרת הליגה הספרדית, אתלטיקו מדריד, לא התקשתה לנצח 1:5 את בטיס בוויסנטה קלדרון. בכך, דייגו סימאונה צימק את הפער מהפסגה לשש נקודות. פאקו אייסטראן ספג הפסד כואב בבכורה שלו כמאמן ולנסיה, שנכנעה 2:1 ללאס פלמאס. הדרבי בין סלטה ויגו לדפורטיבו לה קורוניה הסתיים ב-1:1.

אתלטיקו מדריד – בטיס 1:5 

אחרי ההפסד המפתיע אצל ספורטינג חיחון ושלושה ימים בלבד לפני המשחק הראשון מול בארסה ברבע גמר ליגת האלופות, הקולצ'ונרוס חזרו לעניינים ועשו זאת בסטייל. מאבק האליפות הוכרע? לא מבחינת סימאונה והלוחמים שלו.

פרננדו טורס קיבל צ'אנס די נדיר בהרכב והחזיר עם שער יתרון בדקה ה-37, לאחר בישול נהדר של קוקה. חמש דקות אחר כך אנטואן גריזמן ניצל טעות איומה של אנטוניו אדאן וחגג שער מספר 18 העונה בליגה. 

המשחק נסגר 20 דקות בתוך החצי השני, כאשר חואנפראן קיבל כדור עומק מצוין מאנחל קוראה ומקרוב הפציץ לרשת. רובן קסטרו הצליח לצמק (79), לאחר טעות נדירה של יאן אובלאק, אבל גריזמן (81) ותומאס (90, לאחר בישול של הצרפתי) שלחו את האוהדים הביתה עם טעם מתוק.


ברצלונה צריכה לחשוש? (gettyimages)

לאס פלמאס – ולנסיה 1:2 
פאקו אייסטראן קיווה לבכורה מוצלחת יותר כמחליפו של גארי נוויל, שפוטר השבוע אחרי תקופה מזעזעת על הקווים של העטלפים. זה אמנם התחיל עם שער מוקדם של רודריגו (3), אבל האורחת קורקעה עם פנדל מוצלח של ג'ונתן ויירה בדקה ה-50. אם זה לא הספיק, שחורדאן מוסטאפי כבש שער עצמי וגם כניסתם של סופיאן פגולי, אנדרה גומש ואלבארו נגרדו לא הצילה את הקבוצה המדשדשת של מאמן מכבי תל אביב לשעבר.

סלטה ויגו – לה קורוניה 1:1

חלוקת נקודות בדרבי של חבל גליסיה, המארחת פספסה הזדמנות לצמק את הפער מהמקום הרביעי ל-3 נקודות בלבד. סלסו בורגס העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-21, אלא שכעבור 9 דקות נוליטו איזן. סלטה חיפשה מהפך, אבל התקשתה לסכן בגשם השוטף בבלאידוס והיא עלולה לצנוח למקום השביעי בתום המחזור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי