2,000 אנגלים ואיסלנדים פונו בעקבות חפץ חשוד

האצטדיון בניס. לא נמצא דבר חשוד
האצטדיון בניס. לא נמצא דבר חשוד |

מרכז מסחרי בניס פונה לפני שריקת הפתיחה עקב מטען מאולתר בסמוך למגרש

(גודל טקסט)

אליפות אירופה בצרפת עוברת בשקט יחסי וברוגע לאחר החששות הגדולים והאבטחה חסרת התקדים ששומרת על הסדר ביורו 2016, אבל היום נכנסו לחרדה קלה אוהדי נבחרות אנגליה ואיסלנד שייפגשו הערב במשחק שמינית הגמר האחרון (22:00, ישיר בספורטHD1).

לפי דיווח בתקשורת הצרפתית, מרכז קניות גדול בעיר ניס פונה שעות לפני שריקת הפתיחה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה המקומית על פצצה שהוטמנה בשטח המרכז המסחרי.

דובר המחוז מסר בהודעה רשמית לתקשורת כי אותה חבילה שהוטמנה נבדקה ופונתה מהמקום על ידי כוחות הביטחון. עיתון צרפתי מקומי מיהר לפרסם כי שני מיכלי גז התגלו בכניסה למרכז, אך הדבר טרם אומת.

האצטדיון בניס. יהיה מלא באנגלים ובאיסלנדים הערב (Gettyimages)

"כוחות הביטחון פעלו בהתאם לנהלים באירועים מסוג זה", אישר דובר המחוז, "היה תיק בקניון, אבל הוא נבדק ולא נמצא בו דבר חשוד". על זאת, לפי כתבה ב"אס" הספרדי, דיווחים מקומיים צטטו מקורות משטרה בטענה שהם הוזעקו לנטרל פצצה מאולתרת.

המרכז המסחרי, שנמצא מרחק דקות הליכה מהאצטדיון, כמובן פונה במיידי ובו היו כ-2,000 אוהדי נבחרות אנגליה ואיסלנד.  "שני בלוני גז ונפץ נמצאו קרוב לכניסה של המרכז," אמר מקור משטרתי מקומי קודם לכן לפי ה"אס", "אלה סוג של התקנים מאולתרים  שאיתם כבר ביצעו פיגועים בעבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי