אברטון הכינה מטוס פרטי, אך סיסוקו חתם בטוטנהאם

סיסוקו. כיבה את הטלפון וחתם בלונדון
סיסוקו. כיבה את הטלפון וחתם בלונדון |

שני המועדונים הציעו 30 מיליון פאונד על הצרפתי, שהבריז ברגע האחרון

(גודל טקסט)

עסקאות רבות נחתמו אתמול ברחבי אירופה. מריו באלוטלי עזב את ליברפול וחתם בניס, אסקיאל גאראי נפרד מזניט ועבר לוולנסיה, דויד לואיז חזר לצ'לסי באחד הקאמבקים הגדולים והרשימה ארוכה – אך לא הייתה עסקה דרמטית יותר מאשר זו של מוסא סיסוקו מניוקאסל לטוטנהאם.

הקשר הצרפתי שירד עם המגפייז לצ'מפיונשיפ דרש לעזוב לאורך כל הקיץ וחיכה להצעה שלא הגיעה מריאל מדריד, ושלוש דקות לסיום החלון הוא השלים את מעברו לטוטנהאם, במדיה ישחק ב-5 השנים הבאות.

אלא שלא רק מועד השלמת המעבר היה דרמטי, אלא גם הדרך: אברטון הגישה גם היא הצעה בגובה 30 מיליון ליש"ט לקבוצתו ובגודיסון פארק כבר הכינו את כל התנאים להשלמת בדיקה רפואית במהירות האפשרית והכינו מטוס פרטי שייקח את השחקן לעיר, אך הוא כיבה את הטלפון והגיע ללונדון כדי לחתום אצל התרנגולים.

Very happy to join @SpursOfficial for the next 5 years ! pic.twitter.com/2KLe0Hmd4V

— Moussa Sissoko (@MoussaSissoko) August 31, 2016

"אני מאוד שמוח וגאה להיות בטוטנהאם. חיכיתי הרבה זמן למעבר הזה ואני שמח שהוא קרה. טוטנהאם עשתה עונה טובה בשנה שעברה ויש קבוצה מצוינת עם מנג'ר נהדר", אמר קשר נבחרת צרפת.

"שוחחתי עם הוגו לוריס שהמליץ לי להגיע למועדון ושהכל כאן יתאים לי. התנאים כאן טובים, יהיו משחקים טובים ונילחם עם הקבוצות הכי טובות בפרמייר-ליג. לכן הגעתי לכאן", הוסיף סיסוקו לאחר חתימתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי