אופ"א קנסה את קרואטיה רק ב-100 אלף יורו

האירוע במשחק מול צ'כיה. הסתפקו בקנס כספי
האירוע במשחק מול צ'כיה. הסתפקו בקנס כספי |

הנבחרת מהבלקן נענשה על השלכת אבוקות לדשא. מודריץ' בספק לספרד

(גודל טקסט)

משטרת צרפת בשיתוף המשטרה הקרואטית נמצאים בכוננות מלאה לקראת המשחק של קרואטיה מחר (שלישי) נגד ספרד (21:50, ישיר בספורט1HD), לאחר האירועים שהתחרשו במשחק בסט. אטיין, שם התפרעו האוהדים הקרואטים מול צ'כיה.

 

אופ"א החליטה לקנוס את ההתאחדות הקרואטית ב-100 אלף יורו בגין האירועים, אך לא הטילה עונש על תנאי כפי שעשתה במקרה של רוסיה. נשיא ההתאחדות, דאבור שוקר, חשש שייתן עונש של הפחתת שלוש נקודות מקמפיין המוקדמות הבא, אך הם קיבלו את טענות הקרואטים כי האוהדים – עליהם היה מידע מוקדם שהועבר לרשויות בצרפת – ניסו לגרום להרחקה מכוונת של הנבחרת.

 

 

25 חוליגנים שהיו מעורבים בזריקת האבוקות בסט. אטיין כבר זוהו בצילומי הוידאו מהיציע ומסתבר שהם בעיקר מזאגרב וספליט. הם היו מעורבים בתקריות דומות בעבר והמטרה שלהם להרוס את ההתאחדות הקרואטית שלטענתם מושחתת. חלקם חזרו לקרואטיה ובודדים הגיעו באופן רצוני לתחנת משטרה בצרפת והודו במעשיהם.

 

אחד החוליגנים, איבן פטרישיץ', הביע תמיכה במעשה וכמעט נעצר, אבל הוא היה בכלל בקרואטיה: "ראיתי את המשחק בבית עם חברים ולמחרת הלכתי לעבודה במוסך ואז הבנתי שאני חשוד במה שקרה. אני אומנם תומך בקבוצה הזאת, אבל לא הייתי בכלל בצרפת אלא בבית. עכשיו שאני חושב על זה, נראה לי שהגזמנו. גרמנו למשהו שיכול להעיף את הקרואטים מהטורניר. החברים שלי לא רצו ללכת רחוק כל כך. גרמנו לדבר חמור". 

 

מודריץ' ומנדז'וקיץ'. לא התאמנו (Gettyimages)

בינתיים, גם על המגרש לא הכל הולך חלק עבור הקרואטים. קשר ריאל מדריד לוקה מודריץ' החמיץ את האימון לקראת ספרד ושיתופו מוטל בספק. גם מריו מנדז'וקיץ' פצוע וצפוי להיעדר מהמשחק. ודראן צ'ורלוקה, איבן פרישיץ' ומרסלו ברוזוביץ' אמורים לפתוח, כמו גם מתיאו קובאצ'יץ'.

 

מנגד, ויסנטה דל בוסקה מתכנן לערוך מספר שינויים בהרכב שלו. מיקל סן חוסה, הקטור ביירין, קוקה ואריץ אדוריס תורגלו בהרכב הספרדי, כאשר מי שהוצאו מה-11 היו סרחיו ראמוס, חואנפראן, ססק פברגאס ואלבארו מוראטה. גם דה חאה הוצב בין הקורות, אבל לאחר מכן הוחלף באיקר קסיאס.

 

ההרכב המשוער: דויד דה חאה; הקטור ביירין, ג'רארד פיקה, מיקל סן חוסה, ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס, קוקה, אנדרס אינייסטה; דויד סילבה, נוליטו, אריץ אדוריס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי