אורוגוואי עפה מהקופה אחרי 1:0 לוונצואלה

סוארס. לא הושיע מהספסל
סוארס. לא הושיע מהספסל | צילום: AFP

רונדון שלח את הקריאולס לרבע הגמר, גם מקסיקו עלתה עם 0:2 על ג'מייקה

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השני בבית ג' שוחקו הלילה (בין חמישי לשישי), כשבמוקד ונצואלה הפתיעה את אורוגוואי והדיחה אותה מהטורניר. במשחק המקביל, מקסיקו הבטיחה את עלייתה לשלב הבא עם ניצחון על ג'מייקה.

 

ונצואלה – אורוגוואי 0:1

לואיס סוארס שוב לא שיחק וצפה בחבריו מודחים מהטורניר כבר אחרי שני משחקים, מול אחת הנבחרות החלשות בדרום אמריקה. אם חשבתם שהוא קיבל את זה בשלוות נפש אתם טועים. חלוץ ברצלונה השתולל על הספסל לאחר שקיבל את הבשורה מהמאמן אוסקר טבארס, התעמת איתו מילולית והשליך עליו את חולצתו. ניתן לדמיין שהוא כבר לא ייקח חלק בטורניר הזה.

 

 

ונצואלה כבשה את השער היחיד במשחק בדקה ה-36, כאשר אלחנדרו גווארה ניצל יציאה לא טובה של פרננדו מוסלרה וניסה להפתיע אותו מ-45 מטר. השוער אומנם הגיע אל הכדור והדף אותו אל המשקוף, אך סלומון רונדון הגיע ראשון אל הריבאונד וגלגל אותו לרשת.

 

 

קבאני. לא סחב את הנבחרת למעלה (AFP)

 

התכולים לבנים קיבלו כמה הזדמנויות לחזור למשחק, אך אדינסון קבאני החמיץ שוב ושוב מול שער היריבה, והוכיח שהוא כנראה לא מספיק כדי לסחוב את הנבחרת על גבו. המשחק הבא מול ג'מייקה יהיה לפרוטוקול בלבד.

 

מקסיקו – ג'מייקה 0:2 (צפו בתקציר)

לאחר שסימנה כוונות עם הניצחון הגדול על אורגוואי במחזור הראשון, המשיכה מקסיקו לשלב הבא עם ניצחון קליל על ג'מייקה, בשחזור גמר גביע הזהב מהשנה שעברה.

 

צ'יצ'ריטו. שער ששווה רבע גמר (AFP)

 

דווקא נערי הרגאיי קיבלו את ההזדמנות הראשונה בדקה השביעית, אך הם לא ידעו לנצל אותה, וצ'יצ'ריטו הרננדס העניש אותם בצד השני 11 דקות מאוחר יותר. הטריקולור הבטיחו את הניצחון בדקה ה-81 משער של אוריבה פרלטה.

 

מקסיקו תפגוש במחזור הבא את ונצואלה לקרב על ראשות הבית. ג'מייקה, שקיוותה לטורניר טוב, אחרי ההצלחה בגביע הזהב, תצטרך לראות את השלבים המכריעים מהבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי