אחרי ההפסד לב"ש: גם פראנדלי מועמד לאינטר

דה בור. ימיו באינטר ספורים?
דה בור. ימיו באינטר ספורים? | צילום: gettyimages

מעמדו של דה בור ממשיך להתערער. הנשיא: "זאת לא היכולת שציפינו לה"

(גודל טקסט)

אווירה קשה באינטר אחרי ההפסד 2:0 להפועל באר שבע בליגה האירופית ולקראת הדרבי ד'איטליה מול יובנטוס. ה"גאזטה דלו ספורט" מדווח כי מעמדו של פרנק דה בור ממשיך להתערער, כאשר פאביו קאפלו וצ'זרה פראנדלי מועמדים להחליפו בקבוצה.

 

לפי העיתון, לוח המשחקים של אינטר צפוי להקשות על המאמן לשמור על משרתו, מאחר ויש תסיסה נגדו בהנהלת המועדון, לאחר התצוגות החלשות מפתיחת העונה. "היכולת שאינטר הפגינה נגד באר שבע לא היתה ברמה הנדרשת", אמר נשיא הקבוצה אריק טוהיר. "לצערי הרב המשחק הראשון שלנו במפעל האירופי לא התנהל כפי שציפינו. רמת השחקנים נגד באר שבע לא היתה כפי שציפינו לה".

 

 

עם זאת, ב"גאזטה דלו ספורט" יצאו להגנתו של ההולנדי: "הוא מאמן את אינטר רק ארבעים יום ואחרי כל הטלנובלה שהיתה עם רוברטו מנצ'יני, הוא צריך זמן להסתגל לכדורגל האיטלקי, לקבוצה חדשה ולשחקנים החדשים שהגיעו".

 

שחקני איטר בסיום המשחק. "לא התנהל בהתאם לציפיות" (gettyimages)

 

אוהדי מילאן היריבה העירונית חגגו אתמול את ההפסד של אינטר לבאר שבע על ידי תמונות שהעלו ברשתות החברתיות בהן נראה כוכב הקבוצה בעבר אנדריי שבצ'נקו שהיה מכונה בקיצור sheva (כמו שבע) שותה בירה וחוגג. 

 

È legale perdere contro la birra di Sheva? Franco, il ranking è importante. #InterHapoel#EuropaLeaguepic.twitter.com/UpFSDeNpGC

— Calciatori Ignoranti (@CI_OfficialPage) September 15, 2016

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי